جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرواز با هاوربرد

تکنولوژی بشر را روز به روز به رویای پرواز نزدیک‌تر می‌کند. جذابیت پرواز با هاوربرد اگر از سفر به ماه بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

پرواز با هاوربرد

فرانکی زاپاتا همیشه به‌دنبال ساخت دستگاهی برای پرواز بود و این موضوع را از سال 2011 با Flyboard به طور جدی دنبال می‌کند. دستگاه قبلی او به جت اسکی وصل می‌شد و شما را تا ارتفاع 9متری بالا نگه می‌داشت. آن دستگاه بسیار هیجان‌انگیز بود اما حالا زاپاتا اختراعی بسیار جالب‌تر دارد

این دستگاه واقعا حس پرواز را به شما می‌دهد. به گفته شرکت سازنده این هاوربرد می‌تواند تا ارتفاع 3 کیلومتری بالا برود و حداکثر سرعت این هاوربرد 150 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می‌تواند به شما امکان 10 دقیقه پرواز را بدهد. با توجه به ابعاد کوچک دستگاه، این آمارها باورنکردنی است و البته پرواز با اینچنین وسیله‌ای می‌تواند بسیار خطرناک باشد و به این زودی‌ها در دسترس ما قرار نمی‌گیرد تا با آن به محل کار برویم.

کمپانی سازنده این دستگاه اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌اند اما می‌دانیم که این هاوربرد تنها یک توربین دارد و به نظر می‌رسد سوخت این وسیله مانند کوله پشتی، پشت راننده آن قرار دارد زیرا تنها فضایی که دارند همان است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *