جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویژگی های آپدیت جدید واتس اپ

توسعه دهندگان واتس اپ به تازگی اعلام کرده‌اند که اپلیکشن پیام رسانی خود برای پلت فرم اندروید را با به روز رسانی جدیدی همراه ساخته‌اند که ویژگی‌های جذابی را برای علاقه‌مندان به عکاسی به این برنامه اضافه خواهد کرد.

ویژگی های آپدیت جدید واتس اپ

در جدیدترین نسخه‌ی واتس اپ، کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر و ویدیوهایی را که می‌خواهند با دوستان و خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارند، شخصی سازی کرده و بهبود ببخشند. دوربین تعبیه شده در برنامه‌ی اندرویدی واتس اپ با ویژگی‌های جدیدی آپدیت شده و حالا می‌توانید پس از ثبت تصاویر و ویدیوهای خود، بر روی آن‌ها متن بنویسید و یا نقاشی کنید.

علاوه بر این، حالا استفاده و ارسال اموجی‌ها برای نشان دادن احساسات خود، بسیار آسان‌تر شده است. به عنوان مثال، زمانی که عکس یا ویدیویی را ثبت می‌کنید، به صورت خودکار ابزارهای ویرایش جدید در معرض دید شما قرار خواهند گرفت و می‌توانید در همان حین از ویژگی‌های جدید بهره ببرید.

ویژگی های آپدیت جدید واتس اپ2

کار به همین جا ختم نمی‌شود، توسعه دهندگان واتس اپ علاوه‌ی بر همه‌ی این‌ها، ویژگی جدیدی را برای دوربین جلوی اسمارت فون‌های اندرویدی ترتیب دیده‌اند. این ویژگی شامل یک فلش هوشمند برای ثبت بهتر تصاویر سلفی می‌باشد. قابلیت جدید مذکور، مخصوصاً در شرایط نوری ضعیف و یا در شب‌ها به کار خواهد آمد.

هم چنین، ورژن جدید واتس اپ، با قابلیت زوم بر روی ویدیوهای ضبط شده، به روز رسانی شده است. برای استفاده‌ی از این ویژگی، صرفاً لازم است تا انگشت خود را بر روی ویدیویی که ثبت کرده‌اید، به بالا یا پایین برای زوم کردن به جلو و عقب، اسوایپ کنید. به علاوه، ویژگی جدید دیگر، امکان سوئیچ کردن از دوربین اصلی به سلفی و بالعکس، با دابل تب کردن بر روی صفحه‌ی نمایش می‌باشد.

مجدداً باید متذکر شویم که ویژگی‌های توضیح داده شده در بالا، فعلاً محدود به ورژن اندرویدی واتس اپ می‌باشد و هنوز این برنامه‌ی پیام رسانی محبوب برای پلت فرم آی او اس آپدیت نشده است. البته توسعه دهندگان واتس اپ قول داده‌اند که به زودی، نسخه‌ی آی او اوسی این برنامه هم با این قابلیت‌های جدید، به روز رسانی شود.
منبعPhone Arena

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *