جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ورود پاور بانک اپیسر B522 به ایران

اکثر مردم بیش از یک دستگاه الکترونیک را با خود حمل می‌کنند و اکثر اوقات به طور همزمان آن ها را شارژ می کنند. بنابراین هر فرد نیاز به یک پاوربانک با ظرفیت بالا دارد تا بتواند دستگاه‌های خود را کامل شارژ کند. اما همانطور که ظرفیت پاوربانک افزایش می‌یابد، زمان شارژ کردن دستگاه نیز بیشتر می‌شود. اما به تازگی شرکت اپیسر اقدام به عرضه پاوربانکی با ظرفیت 10000میلی‌آمپر کرده است.

ورود پاور بانک اپیسر  B522 به ایران


پاوربانک مدل B522 شرکت اپیسر خروجی 2.1 آمپری را برای شارژ سریع در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین دارای دو خروجی برای شارژ همزمان دو دستگاه است. این محصول با وزن کم و ضخامت 13 میلی‌متری، یکی از گزینه‌های خوب برای انتخاب کاربران است که از بدنه‌ای زیبا و ظریف از جنس آلومینیوم و نشانگر LED جهت نمایش عملکرد برخوردار است.

ورود پاور بانک اپیسر  B522 به ایران2

اما مکانیسم‌های حفاظتی SCP ،ODCP و ODP/OVP از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک محسوب می‌شوند. هنگامی که جریان ولتاژ به بیشترین حد خود برسد، گزینه ODCP دستگاه را خاموش کرده و از تلفن همراه و تبلت شما محافظت می‌‌کند. همچنین مکانیسم ODP/OVP به طور موثر از شارژ بیشتر و دشارژ باتری دستگاه جلوگیری کرده که این عامل نه تنها عملکرد امن دستگاه را در پی دارد؛ بلکه باعث افزایش طول عمر پاوربانک و تلفن همراه یا تبلت نیز می‌شود. این مدل در برابر شرایط غیر‌معمول و هرگونه جریان اتصال کوتاه هم به مکانیسم حفاظتی SCP تجهیز شده و بلافاصله جریان را قطع می‌کند. پاوربانک B522 توسط شرکت داده پرداز رایانه متین به بازارهای داخلی عرضه و گارانتی می‌شود.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *