جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسل بعدی اپل واچ با ارتباط LTE

«مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities به تازگی وضعیت نسل بعدی ساعت هوشمند اپل را پیش بینی کرده است. او می گوید «اپل واچ 3» در دو مدل با پشتیبانی از ارتباط LTE و بدون آن عرضه می شود، اما از طراحی کلی مشابه با دو نسل قبلی برخوردار بوده و خبری از فرم فکتور جدید نخواهد بود.

 

نسل بعدی اپل واچ با ارتباط LTE

 


بلومبرگ هم قابلیت اتصال به شبکه LTE در نسل جدید اپل واچ را تأیید کرده است

به گفته «کو»، اپل واچ همچنان در دو اندازه 38 و 42 میلیمتری به دست خریداران می رسد. حدود 10 روز قبل خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که اپل می خواهد ساعت هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه موبایل را معرفی کند تا کاربران را از ارتباط دائمی با آیفون بی نیاز سازد. پس از آن «جان گروبر» نویسنده وب سایت معروف Daring Fireball خبر از فرم فکتور و طراحی کاملاً جدید نسل بعدی اپل واچ داد. بنابراین پیش بینی «کو» را می توان به منزله تأیید خبر اول و تکذیب دومی قلمداد کرد.

مؤسسه KGI پیش بینی می کند که نسل سوم اپل واچ فقط از شبکه LTE پشتیبانی می کند و با نسل سوم شبکه موبایل یعنی 3G سازگار نخواهد بود؛ به همین دلیل شاید محدودیت هایی در عرضه این ساعت هوشمند به بازارهای مختلف به وجود آید.

بلومبرگ می گوید هر چهار اپراتور برتر آمریکا یعنی AT&T، ورایزن، تی-موبایل و اسپرینت از اپل واچ 3 پشتیبانی می کنند، اما هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این دستگاه وجود ندارد. جدا از اضافه شدن ارتباط LTE، انتظار می رود که نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل به سخت افزاری قوی تر مجهز گردد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *