جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه آپدیت شده توئیتر برای ویندوز 10

اپلیکیشن توییتر برای نخستین بار در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ برای ویندوز ۸ عرضه و پس از آن به ندرت به‌ روز رسانی شد و جدای از برطرف کردن چند مشکل نرم‌ افزاری، ویژگی‌ ها و طراحی آن در دو سال گذشته ثابت مانده اند. اما به تازگی توییتر در حال آماده سازی نسخه آپدیت شده‌ ای برای ویندوز ۱۰ است و به نظر می‌رسد که به زودی شاهد منتشر شدن آن باشیم.

اسکرین‌ شات‌ های نسخه جدید از این اپلیکیشن هم اکنون در فروشگاه نرم افزاری ویندوز قابل تماشا بوده و نشان دهنده طراحی متفاوتی برای کاربران ویندوز ۱۰ هستند.

نسخه آپدیت شده توئیتر برای ویندوز10

هر چند هنوز مشخص نیست که در این اپلیکیشن از سیستم نقل قول جدید توییتر پشتیبانی شده یا در کارایی آن پیشرفتی رخ خواهد داد یا خیر؛ اما اسکرین شات‌ های منتشر شده توسط توییتر، از عکس‌ ها و ویدئوهای درون خطی در دایرکت مسیج ها و تایملاین خبر می‌ دهند.

نسخه آپدیت شده توئیتر برای ویندوز10-2

 

یک دکمه رفرش در کنار گزینه توییت جدید قرار گرفته و طراحی رابط کاربری هم دستخوش تغییراتی شده است. در کل به نظر می‌رسد که اپلیکیشن جدید توییتر برای ویندوز ۱۰ تقریبا عملکردی مشابه با نسخه ویندوز ۸ خواهد داشت؛ اما نکته مهم تر این است که سرانجام اپلیکیشن توییتر برای ویندوز بعد از مدت‌ ها به روز رسانی شده و چهره جدیدی از خود برای کاربران به نمایش می‌ گذارد؛ چهره جدیدی که فردا در مراسم معرفی رسمی ویندوز ۱۰، از آن پرده برداری خواهد شد.

نسخه آپدیت شده توئیتر برای ویندوز10-3

 

t4

 

منبع:theverge

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *