جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرم‌افزار موبایلی تهران نما

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسخه اول نرم‌افزار آنلاین تهران نما را رونمایی کرد.

نرم‌افزار موبایلی تهران نما

مهدی محبوبی مدیر این پروژه گفت: نرم‌افزار تهران نما که پایه آن نقشه رسمی شهرداری تهران است امکاناتی همچون اطلاعات نقشه‌ای، جست‌وجوی اماکن، تصاویر ماهواره‌ای شهر تهران، بزرگ‌نمایی در چند مرحله، تصاویر 360 درجه و راهنمای مسیرهای گردشگری تهران را با توجه به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی در بر دارد.

وی ادامه داد: سامانه نقشه تهران که مبنای ارائه این نرم‌افزار است یکی از پربازدیدترین و پراستفاده‌ترین خدمات الکترونیکی است که شهرداری تهران به آدرس www.map.tehran.ir ارائه کرده است.
کاربرانی که به دنبال مسیریابی صحیح، جست‌وجوی آدرس‌ها و اماکن مختلف تهران و دستیابی به یک نقشه ساده هستند می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
مدیر پروژه تهران‌نما ادامه داد: بر روی نقشه موجود با استفاده از آدمک گوشه نقشه در هر معبر یا مکانی نمای پانورمای آن مکان یا معبر دیده می‌شود.
به گفته محبوبی عکس‌های پانورما نمونه‌ای از عکسهایی هستند که قابلیت نمایش 360 درجه از یک مکان در محیط مجازی فراهم می‌کنند، برای ارائه این نوع عکس‌ها در حدود 10 هزار کیلومتر از معابر تهران عکسبرداری شده است، این عکس‌ها در نوروز 94 به روز رسانی می‌شود. این سرویس کاربر را قادر می‌سازد که بجای مسافرت درون شهری در دنیای مجازی گردش کند.
وی در ادامه افزود: این نرم‌افزار علاوه بر امکان معمول نرم‌افزارهای نقشه‌ای مشابه امکاناتی نظیر ثبت نقطه دلخواه را دارد به این معنا که کاربر می‌تواند موقعیت یا نمای نقشه مورد نظر را از طریق اپلیکیشن‌های مختلف موبایلی برای کاربر دیگر ارسال کند.
به گفته محبوبی، در این نرم‌افزار مسیرهای ویژه تهران‌گردی معرفی شده و کاربران می‌توانند پیش از بازدید از این مسیرها با مراجعه به نرم‌افزار، از مسیرها مطلع شوند

منبع:فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *