جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نخستین رندرهای موبایل پرچمدار هواوی Mate 10 منتشر میشود

تا کنون اطلاعات اندکی پیرامون پرچمدار بعدی هوآوی یعنی «Mate 10» منتشر شده و تنها می دانیم که محصول مورد بحث، از یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه های اندک و یک چیپست کایرین 970 بهره خواهد برد.

 

نخستین رندرهای موبایل پرچمدار هواوی Mate 10

 

حال رندرهایی از میت 10 منتشر شده که طراحی دستگاه را نشان داده و در کنار این رندرها، اطلاعات تازه ای از مشخصات فنی تلفن مورد بحث نیز به دست رسیده است.

هوآوی میت 10 به لنز لایکا مجهز شده است
بر اساس اطلاعات جدید، هوآوی میت 10 از یک نمایشگر 6.1 اینچی با کیفیت QHD بهره می برد و برای تصویربرداری، به یک ماژول دوربین دوگانه با لنزهای لایکا، لرزشگیر اپتیکال و فلش دوگانه مجهز شده، و سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی و زیر همین مجموعه قرار گرفته است.

در قسمت زیرین دستگاه نیز شاهد حضور درگاه USB-C و اسپیکرهای استریو هستیم که البته به دلیل عدم وجود تصویر از قسمت بالایی میت 10، نمی توان با قطعیت گفت که هوآوی جک 3.5 میلیمتری را در این محصول حذف کرده است.

از نظر سخت افزاری علاوه بر چیپست کایرین 970، احتمالاً شاهد حضور رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز خواهیم بود که انرژی دستگاه نیز از طریق یک باتری 4000+ میلی آمپری تأمین خواهد شد.

گفتنی است بنا بر گزارشات بعضی از منابع، هوآوی قصد دارد پرچمدار جدید خود را در ماه اکتبر و با قیمتی بیش از 1000 دلار معرفی کند که البته، احتمال تعیین چنین رقمی از سوی کمپانی مورد بحث غیر منطقی به نظر می رسد.

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *