جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مک بوک جدید 12 اینچی

عمر شارژ باتری نوت‌بوک‌های جدید اپل هم بسته به نحوه استفاده بین 10 تا 11 ساعت است.

مک بوک جدید 12 اینچی
اپل روز گذشته از عرضه مدل جدید نوت‌بوک مک‌بوک خود با نمایشگر 12 اینچی رتینا، تراشه‌های نسل جدید اسکای لیک اینتل، پردازنده گرافیکی قوی‌تر، حافظه فلاش سریع و عمر باتری طولانی‌تر خبر داد.


نوت‌بوک جدید در چهار رنگ متنوع عرضه شده و دارای trackpad سازگار با قابلیت Force Touch ، پرت USB-C برای شارژ و همگام‌سازی اطلاعات و … است. وزن این نوت‌بوک حدود 900 گرم و ضخامت آن تنها 13.1 میلیمتر است.

از جمله دیگر امکانات مدل پایه این نوت‌بوک می‌توان به پردازنده Core m3 دوهسته‌ای اینتل با سرعت 1.1 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه فلاش اشاره کرد. قیمت ساده‌ترین مدل این نوت‌بوک 1299 دلار است.

در مدل دیگری از این مک‌بوک از نسل ششم پردازنده دوهسته‌ای اینتل موسوم به Intel Core M با سرعت 1.3 گیگاهرتز که قابل ارتقا به 3.1 گیگاهرتز است، استفاده شده است. در این مدل حافظه‌های 1866 مگاهرتزی نیز به کار برده شده است.

در این نوت‌بوک‌ها با نصب پردازنده‌های گرافیکی HD Graphics 515 اینتل سرعت عملکرد گرافیکی تا 25 درصد افزایش یافته است. عمر شارژ باتری این نوت‌بوک‌ها هم بسته به نحوه استفاده بین 10 تا 11 ساعت است. پشتیبانی از 802.11ac Wi-Fi و Bluetooth 4.0 از جمله دیگر ویژگی‌های مک‌بوک جدید است.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *