جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


موزیک مورد علاقه تان را با سرعت دویدنتان هماهنگ کنید

شرکت اسپاتیفای یا Spotify یکی از مهم‌ترین نام های فعال در زمینه ی پخش موزیک آنلاین به شمار می رود و علی رغم قدمت شش ساله اش توانسته علاقمندان فراوانی را در گوشه و کنار دنیا به سمت خود جلب نماید. خصوصاً از ابتدای امسال که به موجب پیشرفت های رو به رشد اسپاتیفای، سرویس های این شرکت بر روی تمامی پلتفرم های همراه و حتی بر روی ویندوز های دسکتاپ نیز قابل دسترس هستند.

 

gaame jadid

 

مکانیزم کلی ویژگی جدید سرویس اسپاتیفای، مبتنی بر استفاده از شتاب سنج تلفن های هوشمند خواهد بود.

به این ترتیب که سرویس اسپاتیفای ابتدا با استفاده از سنسورهای شتاب سنج تلفن همراه شما، سرعت دویدنتان را تخمین خواهد زد و سپس با توجه به موزیک هایی که پیش تر گوش داده اید، سبک و نوع موسیقی مورد علاقه ی شما را تعیین خواهد نمود و در نهایت با تلفیق این دو ویژگی، با توجه به سرعت دویدنتان موزیک مناسبی را برای شما پخش خواهد کرد. فرآیندی که اعضای کمپانی آن را به این شکل توصیف می کنند: “ما معجونی از بهترین موزیک های دنیا را در اختیار داریم. توصیه های برنامه به شما بر اساس تاریخچه ی شنیده هایتان صورت خواهد گرفت و همچنین لیستی از بهترین آثار اوریژینال ساخته شده توسط آهنگسازان و دی جی های تراز اول دنیا. تمامی این موزیک ها به طور دقیق با ریتم گام هایتان تنظیم خواهندشد، به گونه ای که حتی یک ثانیه از آنها را هم از دست ندهید. فقط کافیست دویدن را آغاز کنید تا اسپاتیفای ریتمتان را دریابد و برای هر قدمی که بر می دارید، موزیک مناسبی تعیین نماید. این گونه است که اسپاتیفای شما را به دونده ای سخت کوش تر، سریع تر، قوی تر و بهتر تبدیل خواهد کرد.”

اعضای اسپاتیفای هدف اصلی خود از تنظیم این ساز و کار جدید را دادن انگیزه ی بیشتر به دوندگان می‌دانند و حتی قصد دارند برای ارائه ی سر و شکل بهتر به برنامه هایشان در این راه، تا چندی دیگر با کمپانی هایی نظیرNike  و RunKeeper هم قرارداد تجاری ببندند تا به موجب آن قادر باشند سرویس تازه ی خود را به اپلیکیشن های ورزشی این دو کمپانی اضافه نمایند.

منبع : sakhtafzarmag

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *