جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ موبایل اقتصادی گلکسی J7 Nxt با پردازنده هشت هسته ای

سامسونگ باز هم موبایل جدیدی از خانواده J7 را در کشور هند معرفی کرد. این موبایل که گلکسی J7 Nxt نام دارد، از چیپستی با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز سود می برد که البته مدل آن مشخص نیست.

سامسونگ مقدار 2 گیگابایت حافظه رَم را برای این موبایل اقتصادی در نظر گرفته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن هم به کمک کارت حافظه مایکرو اس دی، تا 256 گیگابایت دیگر قابل ارتقاء خواهد بود.

در موبایل گلکسی J7 Nxt سامسونگ شاهد نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی معادل 720×1280 پیکسل و از نوع سوپر امولد هستیم. در این دستگاه از سنسور 13 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.9 برای دوربین اصلی استفاده شده، ضمن اینکه دوربین ثانویه هم 5 مگاپیکسلی است. این موبایل توانایی ضبط ویدیوهای تمام اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد.

از دیگر مشخصات تلفن هوشمند گلکسی J7 Nxt سامسونگ می توان به وزن 170 گرمی، برخورداری پیش فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در تصویر زیر می توانید مشخصات کامل این موبایل را مشاهده کنید:

این موبایل در حال حاضر فقط در کشور هند به فروش می رسد و قیمت آن معادل 180 دلار آمریکا در نظر گرفته شده. همان طور که در تصاویر می بینید، کاربران می توانند یکی از رنگ های مشکی یا طلایی را هنگام خرید انتخاب نمایند.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *