جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لزوم ویروس کشی بعد از دانلودهای نوروزی!

سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا به کاربران توصیه کرد: از دانلود کلیپ های منتشر شده با عناوین نوروزی در شبکه های اجتماعی و بستر اینترنتی خودداری کنند. سرگرد حمید کیانی با بیان اینکه برخی از این کلیپ ها همراه با نرم افزارهای مخرب و جاسوسی هستند، عنوان کرد: کاربران حتما نسبت به روز کردن آنتی ویروس های سیستم های خود دقت نمایند و مراقب باشند بعد از دانلود کلیپ های نوروزی منتشر شده در شبکه های اجتماعی و فضای سایبر، حتما یکبار سیستم خود را ویروس کشی کنند تا در صورت دریافت ویروس یا تورجان به همراه این دانلودها، نرم افزارهای مخرب پاک گردد.

لزوم ویروس کشی بعد از دانلودهای نوروزی!

وی به کاربران گوشی های هوشمند توصیه کرد: این افراد حتما مراقب دانلودهای خود باشند تا دچار مشکل نشود و در صورت مشکل حتما به مراکز مجاز خدماتی و تعمیراتی در ایام نوروز مراجعه کرده و گوشی خود را برای تعمیر به هر شخصی نسپارند.
سرگرد کیانی ادامه داد: البته این امر مشمول دارندگان تبلت، لب تاپ و پی سی نیز می شود و اینها نیز در صورت مشکل برای تعمیر سیستم خود حتما به مراکز مجاز خدماتی و تعمیراتی که اطمینان دارند مراجعه نمایند.
این کارشناس پلیس فتا گفت: کاربران حتما از برنامه و فایل ها مهم خود یک بک آپ تهیه نمایند تا در صورت مشکل اطلاعات مهم شان از بین نرود.
سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در پایان گفت: پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *