جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قاب محافظ MOPIC 3D تصاویر سه بعدی را روی موبایل های عادی نمایش می دهد

شرکت MOPIC 3D به تازگی محصولی شبیه یک قاب محافظ ارائه کرده که می تواند بدون نیاز به عینک یا ابزار ویژه، تصاویر سه بعدی را از طریق موبایل به نمایش بگذارد. این قاب که Snap3D نام دارد، در ظاهر شبیه بسیاری از قاب های پلاستیکی به نظر می رسد، اما زمانی که آن را روی تلفن همراه نصب کنید با نتیجه ای جادویی روبرو خواهید شد.

قاب محافظ MOPIC 3D

این قاب افکت سه بعدی را شبیه به آنچه پیش از این در نینتندو 3DS یا موبایل قدیمی ال جی اپتیموس 3D دیدیم، تولید می کند. البته ایجاد عمق روی تصاویر عادی با استفاده از یک صفحه فیزیکی کار چندان ساده ای نیست و اگرچه سازنده و بررسی کنندگان این محصول نتیجه ای هیجان انگیز را نوید می دهند، اما قضاوت در مورد آن را باید به کارشناسان سپرد.

سازنده در حال حاضر مکانیسم اصلی عملکرد این محصول را فاش نساخته، اما به نظر می رسد از سیستم عدسی های کوچک کنار هم موسوم به Lenticular lens استفاده کرده باشد. این عدسی ها با تغییر زاویه و بعد تصاویر ثابت، توهمی از عمق را در آن به وجود می آورند.

به هر حال، Snap3D می تواند به یکی از لوازم جانبی سرگرم کننده در بازار بدل گردد، به خصوص اینکه قیمتی نزدیک به قاب های محافظ عادی خواهد داشت. در حال حاضر این محصول برای آیفون های 6/6s/7، سامسونگ گلکسی A5، گلکسی اس 7 اِج، گلکسی نوت 5 و گلکسی تب S1 ساخته شده است. برای اطلاع بیشتر از این محصول می توانید به وب سایت سازنده مراجعه کنید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *