جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت Autopilot در خودروهای تسلا

حدودا ۱۰ روز از انتشار نسخه جدید بروز رسانی نرم افزاری خودروهای تسلا و افزوده شدن قابلیت Autopilot به این خودروها در ایالات متحده می گذرد و در این زمان، آقای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا موتورز خبر داده بود که شرکتش به شدت در پی کسب مجورهای لازم برای ارائه این ویژگی در کشورهای مختلف است.

قابلیت Autopilot در خودروهای تسلا

وی اکنون از طریق اکانت توئیتر خود خبر داده است که صاحبان خودروی مدل اس و اکس تسلا در سراسر جهان (به جز ژاپن) اکنون قادر هستند بروز رسانی جدید را دریافت نموده و وظیفه رانندگی را به اتومبیل هوشمندشان بسپارند.

ایلان ماسک همچنین عنوان نموده که بروز رسانی نرم افزاری جدید تحت عنوان Autopilot 1.01 بزودی و در روزهای آینده منتشر خواهد شد. وی اذعان داشته که در نسخه بعدی، یادگیری هوشمند خودرو از نحوه رانندگی کاربر، شناسایی بهتر خطوط در جاده هایی که خط ها به درستی در آن کشیده نشده اند و سرعت گیری در پیچ های خفیف به خودروهای تسلا افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است که از زمان انتشار Autopilot تا کنون، تسلا به علت بتا بودن این ویژگی، به کاربران پیشنهاد می کند که باید حداقل یک دست خود را روی فرمان نگه دارند تا در صورت لزوم بتوانند کنترل وسیله نقلیه را به دست گیرند. یادگیری هوشمند که قرار است در نسخه Autopilot 1.01 بروز رسانی شود، قادر خواهد بود تا بسیاری از مشکلات کنونی این سیستم ناوبری را حل نماید.

منبع:Engadget

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *