جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت تعیین هدف در تقویم گوگل

تصور کنید که قصد دارید در آزمون دکتری شرکت کنید و هدف شما خواندن دست کم ده کتاب تخصصی در رشته مورد نظر طی شش ماه آینده است. به گفته روان شناسان یکی از بهترین راهکارهای رسیدن به اهداف مهم در زندگی مکتوب کردن آنها است و با پیشرفت روزافزون فناوری امروز شاهد عرضه طیف وسیعی از اپلیکیشن‌هایی هستیم که برای این کاربری مناسب هستند و هدفتان را به طرق مختلف به شما یادآوری می‌کنند. با تک شات همراه باشید.

قابلیت تعیین هدف در تقویم گوگل

با توجه به اهمیت این موضوع شرکت گوگل نیز به تازگی یک قابلیت جدید را در قالب تعیین هدف به اپلیکیشن تقویم خود اضافه کرده است. این قابلیت جدید بسیار ساده است و به کاربران امکان می‌دهد که علاوه بر ایجاد یک “سالگرد” یا “نوت” درون اپلیکیشن تقویم خود اهدافی که برای زندگی در نظر دارند را نیز ثبت کنند.

پس از اینکه کاربر هدف مورد نظر خود را در تقویم گوگل وارد می‌کند، گوگل تلاش می‌کند تا با جستجوی بهترین زمان ممکن برای تکمیل آن فعالیت به کاربر برای رسیدن به هدف خود کمک کند. برای مثال تصور کنید که فرد تصمیم دارد سه روز در هفته به مطالعه کتاب های تخصصی رشته خود برای آمادگی شرکت در آزمون دکتری بپردازد. به این ترتیب اگر این فرد در تقویم خود برای روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برنامه ریزی خاصی داشته باشد، گوگل این موضوع را در نظر گرفته و به کاربر سایر روزهای هفته یعنی یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و یا جمعه را برای این فعالیت درسی پیشنهاد می دهد.

 

این قابلیت جدید به میزان کافی هوشمند است و می‌تواند اهداف کاربر را با سایر برنامه ریزی‌های وی مطابقت دهد، به این ترتیب اگر کاربر یک برنامه خاص را در دقیقه 90 به تقویم خود اضافه کند، گوگل تکمیل اهداف مورد نظر کاربر را به زمان یا تاریخ دیگری اننتقال می‌دهد که او وقت آزادتری دارد.

این قابلیت اکنون برای نسخه iOS و اندروید تقویم گوگل عرضه شده است بنابراین برای دسترسی به نسخه جدید این اپ به استور اپل یا گوگل مراجعه کنید.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *