جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت ترجمه تصویری آنی گوگل

پلیکیشن گوگل ترنسلیت به تازگی با چند قابلیت جدید و کاربردی بروز شده که از میان آنها می توان به ترجمه تصویری آنی از انگلیسی یا آلمانی به عربی و همچنین پشتیبانی از قابلیت Split View در نسخه آیپد اشاره کرد.

 

قابلیت ترجمه تصویری آنی گوگل

نسخه بروزشده گوگل ترنسلیت از حالا می تواند با عکس برداری از متون پرینت شده به زبان های آلمانی یا انگلیسی، آنها را به عربی برگرداند. برای استفاده از این قابلیت کافیست اپلیکیشن را باز کنید، روی آیکن دوربین اشاره کرده و سپس آن را به سمت متنی که خواهان ترجمه اش هستید بگیرید.

با این کار، گوگل ترنسلیت در کسری از ثانیه به ترجمه آن متن به زبان دلخواه شما خواهد پرداخت. این بروزرسانی برای نسخه های iOS و اندروید گوگل ترنسلیت انجام شده و فرآیند این کار را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

قابلیت ترجمه تصویری آنی گوگل1

مضاف بر این از حالا می توانید در آیپد، گوگل ترنسلیت را در کنار اپلیکیشن های دیگر هم استفاده کنید. بنابراین اگر خواهان ارسال ایمیل یا پیامکی به زبان های دیگر هستید، می توانید از گوگل ترنسلیت در کنار اپ پیام رسانی خود بهره بگیرید.

گفتنی است که قابلیت ترجمه آنی تصاویر، پیش از این نیز در اپلیکیشن گوگل ترنسلیت وجود داشته اما پشتیبانی از زبان عربی مورد جدیدی است که در این بروزرسانی مشاهده می کنیم.

منبع:GSMArena

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *