جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فالکون 8 پلاس، بهپاد اختصاصی اینتل

علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی، برند اینتل را با پردازنده های کامپیوتری اش می شناسند، اما با توجه به شرایط کنونی این روزهای بازار، حضور در یک عرصه و یا همان تک محصولی بودن، نمی تواند حاشیه امنیت خوبی را برای بقای یک کمپانی به وجود آورد. از این رو، تعجبی ندارد که اینتل هم بخواهد شانس خود را برای حضور در سایر حوزه ها نیز امتحان کند.

فالکون 8 پلاس، بهپاد اختصاصی اینتل

در همین رابطه، امروز این شرکت از پهپاد جدیدی تحت عنوان فالکون 8 پلاس رونمایی و رسماً ورود خود را به این کسب و کار اعلام کرد. البته این صنعت برای اینتل، چندان هم ناآشنا نیست چرا که این شرکت پیش‌تر سابقه همکاری با کمپانی Ascending Technologies را که در زمینه تولید پهپاد فعالیت می کند، در کارنامه دارد.

 

و اما در خصوص این پهپاد باید بگوییم که بر خلاف محصولات ارایه شده توسط سایر شرکت ها همانند Parrot DJI، که اغلب جنبه سرگرمی دارند و برای استفاده عموم تولید شده اند، فالکون 8 پلاس برای مصارف تجاری و صنعتی تولید شده است.

 

به عنوان مثال، این پهپاد با به پرواز درآمدن بر فراز ساختمان های در حال احداث، تمامی فرآیند ساخت و نحوه کار کارگران را زیر نظر گرفته و یا برای اهداف نظارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همچنین، این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از مقاومت نسبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار است. وزن فالکون 8 پلاس برابر با 2.7 کیلوگرم عنوان شده و می تواند با سرعت 58 کیلومتر بر ثانیه در آسمان به پرواز درآید.

 

اینتل تا به این لحظه، اطلاعاتی را در خصوص زمان عرضه و قیمت این محصول عنوان نکرده اما نباید انتظار داشت که با قیمتی ارزان روانه بازار شود.

منبع تک شات

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *