جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عینک هوشمند برای دوچرخه سواران المپیک

دوچرخه‌سواری ایالات متحده آمریکا که خود را برای حضور در المپیک ریو در تابستان پیش رو آماده می‌کند به تازگی به برگ برنده‌ای در جهت بهبود عملکرد  تجهیز شده است. این برگ برنده چیزی نیست جز امکان تمرین با عینک‌های هوشمندی که در پرتو همکاری Solos با تیم دوچرخه سواران حرفه‌ای و با هدف ایجاد محصولی برپایه قابلیت واقعیت افزوده به مرحله تولید رسیده است. اطلاعات حیاتی در ورزش دوچرخه‌سواری نظیر آهنگ حرکتی و تعداد ضربان قلب ورزشکار، در این محصول همواره پیش روی دوچرخه‌سوار خواهد بود تا زمینه برای بررسی بهتر شرایط بدنی و افزایش انگیزه در دوچرخه‌سوار فراهم شود.

عینک هوشمند برای دوچرخه سواران المپیک

لازم به ذکر است که این عینک هوشمند قابلیت برقراری ارتباط با نرم‌افزارهای ویژه دوچرخه‌سواری مانند MapMyRide، Strava و TrainingPeaks را نیز داراست. بهترین قابلیت مرتبط با این محصول، کمپینی است که برای جمع‌آوری سرمایه و در نهایت تسهیل شرایط برای در دسترس قرارگرفتن بیش از پیش آن راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر با پیش‌پرداخت 250 دلاری می‌توانید با آغاز فرایند عرضه این عینک از ماه اکتبر، آن‌را خریداری کنید. درنظر داشته باشید که عرضه معمولی محصول با قیمت 500 دلاری انجام خواهد شد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *