جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عذرخواهی گوگل بخاطر دروغگویی

شوخی اول آوریل گوگل برای کاربران جی میل دردسر ساز شد.

عذرخواهی گوگل بخاطر دروغگویی

روز اول آوریل (13 فروردین) در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی  گرامی داشته می‌شود،  دروغ‌گویی در این روز از صبح تا ظهر ادامه پیدا می‌کند و معمولا شخصی که پس از ظهر دروغی بگوید احمق آوریل لقب می‌گیرد، اما در مناطق دیگر تا پایان روز ادامه دارد.


شرکت گوگل به مناسبت این روز برای شوخی گزینه ای به نام ” mic drop” به جیمیل اضافه کرد که منجردردسر های گران قیمتی برای کاربران شد.

“Mic Drop” اصطلاحی است که به افرادی تعلق می گیرید که در هنگام سخنرانی با اعتماد به نفس عجیبی اجرای خود را نیمه رها می کنند و میکروفن را به نشانه اعتراض برروی زمین رها می کنند، حالا گوگل روز گذشته برای شوخی این امکان را در کنار دکمه ارسال نامه الکترونیک قرار داده بود، کاربران از همه جا بی خبر هم به جای زدن دکمه ارسال، برروی “Mic Drop” کلیک و شوخی شوخی با زندگی و کار خود به نحوی بازی کردند، با کلیک بر روی گزینه “Mic Drop”دیگر کاربران قادر نبودند پاسخ ایمیل خود را دریافت کنند و ارتباطشان با مخاطب قطع می شد.

این موضوع منجر به مشکلاتی برای کاربران شد و حتی بنا به گزارشات برخی به خاطر این شوخی نابخردانه شغل خود را ازدست دادند، نهایتا شرکت گوگل در وبلاگ خود از کاربران عذرخواهی کرد و نوشت این گزینه نباید در کنار پرکلیک ترین گزینه های جیمیل مثل گزینه ” Send” و یا “Send & Archive” قرار می گرفت.

 

منبع ساعت24

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *