جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صفحه‌ رسمی اپل در اینستاگرام به زودی ایجاد میشود

دیروز صفحه‌ی رسمی شرکت اپل در اینستاگرام ایجاد شد. این صفحه تنها قرار است عکس‌های ثبت‌شده با گوشی‌های آیفون را به نمایش بگذارد.

شرکت اپل که چندان در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست، بالاخره صفحه‌ی رسمی خود را در شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام ایجاد کرد. در این صفحه، برترین تصاویر و ویدئوهای گرفته‌شده با گوشی‌های آیفون، به معرض نمایش درمی‌آید. تصاویر گرفته‌شده با گوشی‌های آیفون که در کمپین Shot on iPhone شرکت داشته‌اند، در این صفحه به همراه عکاسشان معرفی می‌شود. برای این شرکت در این کمپین، باید تصاویری را که با آیفون ثبت کرده‌اید، در صفحه‌ی اینستاگرام خود و با هشتگ ShotoniPhone# به اشتراک بگذارید؛ البته دقت کنید که باید تنظیمات حساب اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید. اپل اعلام کرده است که این صفحه تنها به کاربران تعلق دارد و گالری تصاویر و عکس‌های تبلیغاتی محصولات این شرکت، در آن منتشر نخواهد شد.

حساب کاربری رسمی اپل در زمان نگارش این خبر و تنها یک روز پس از ایجاد، از مرز ۳۰۰ هزار فالوور عبور کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود که با توجه به محبوبیت این شرکت، صفحه‌ی اینستاگرام اپل به یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین صفحات این شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *