جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صدور نماد اعتماد الکترونیکی : اختلال 20 روزه سامانه

سامانه صدور نماد اعتماد الکترونیکی بیش از بیست روز است که بدون اطلاع قبلی دچار اختلال و قطعی شدید است که این موضوع کسب و کارهای اینترنتی را دچار مشکلات عدیده ای از جمله با شرکت های پرداخت الکترونیک کرده است.

 

صدور نماد اعتماد الکترونیکی : اختلال 20 روزه سامانه


در پی اختلالات پی در پی سامانه نماد اعتماد الکترونیکی، حمیدرضا اعتدال مهر رئیس انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی در نامه ای به صادق زاده ریاست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، رفع این مشکل را خواستار شد.

در این نامه آمده: همانطور که مطلع هستید، سامانه صدور نماد اعتماد الکترونیکی بیش از بیست روز است که بدون اطلاع قبلی دچار اختلال و قطعی شدید است. این موضوع کسب و کارهای اینترنتی را دچار مشکلات عدیده ای از جمله با شرکت های پرداخت الکترونیک کرده است. جای بسی تاسف است که در این مدت هیچ یک از استارت آپ ها نتوانستند نماد خود را دریافت کنند.

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی با توجه به حساسیت موضوع و درخواست بی شمار کسب و کارهای اینترنتی وظیفه خود می داند پیگیر مشکل فوق تا زمان رفع آن و یا هر تصمیم دیگری که کسب و کارهای اینترنتی را از مشکلات فعلی رها کند باشد.

شایسته است مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تمام تلاش خود را جهت پایان دادن به بحران فوق به کار گرفته و اطلاع رسانی لازم جهت تنویر افکار را انجام دهد.

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *