جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شبکه های اجتماعی رقیب دوم تلویزیون

معاون سیما آخرین اخبار و اطلاعات راجع به ساختار، برنامه ها و اولویت های معاونت سیما را تشریح کرد و گفت: ماهواره و شبکه های اجتماعی چه در اینترنت و چه در تلفن همراه رقیب ما هستند که هر روز پیچیده تر و به روزتر می شوند.

شبکه های اجتماعی رقیب دوم تلویزیون

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما ، ماهواره و شبکه های اجتماعی چه در اینترنت و چه در تلفن همراه رقیب ما هستند که هر روز پیچیده تر و به روزتر می شوند. شبکه های اجتماعی رقیب دوم تلویزیون شده است.
امروز چه از لحاظ محتوا و چه تکنیک و فرم ضعیف هستیم و به ضعیف بودن خودمان اعتراف می کنم. از دنیا عقب هستیم . مشکل مهم ما این است. هم اکنون مشکلات از لحاظ مالی و فنی بیشتر شده است.
از لحاظ نیروی انسانی کارآمد، با تجربه و هنرمند مشکل داریم. در کادرسازی عقب هستیم. ظرفیت هنری ما ظرفیت بالایی نیست. بهر حال اگر شبانه روز کار کنیم کم کار کرده ایم. تلاش ما این است که به آن روزهای طلایی که بالای 80 درصد مخاطب و بالای 90 درصد رضایت داشتیم برسیم. من موقعی که در سازمان نبودم دیدم چه فرصت های گرانبهایی را از دست دادیم. قبلا ماهواره را رقیب اصلی می دانستم اما الان شبکه های اجتماعی که روز به روز هم بیشتر می شود.
یکی از کارکردهای اصلی تلویزیون ایجاد سرگرمی است که ماهواره و شبکه های اجتماعی سعی می کنند این کارکرد تلویزیون را بگیرند و در خیلی جاها گرفتند. من این نظر را که می گویند مردم برای کنجکاوی ماهواره تماشا می کنند را قبول ندارم.
واقعیت این است که برخی از مردم به ماهواره معتاد شده اند. ما وظیفه داریم برنامه های جذاب تری به خصوص در حوزه طنز، تفریح و سرگرمی بسازیم. تقسیم بندی خوبی را که آقای سرافراز در تعریف شبکه های جدید کردند سعی دارد به این هدف برسد و امید داریم کارهای تلخ، خشن و ژانر وحشت در سیما کمرنگ تر شود. مشکل مهم دیگر ما منابع مالی است. بدهکاری های ما به افراد و شرکت های داخلی و خارجی زیاد است.
متأسفانه دولت نگاه همدلانه ای ندارد و در تأمین هزینه ها ما را بازی می دهد و یک ریال هم تا کنون به ما کمک نکرده است و هر روز توقعاتش از ما بیشتر می شود و ما اکنون به مرز بحران رسیده ایم.

منبع:تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *