جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اعلام شدن سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront II

مدتی پیش استودیوی مشهور «دایس» مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نسخه آزمایشی و بتا بازی Star Wars Battlefront II را اعلام کرد.

 

 اعلام شدن سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront II

در حالی که نسخه اول مجموعه Star Wars Battlefront آن طور که باید عمل نکرد و نتوانست انتظارات برخی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه «جنگ ستارگان» را برآورده کند، اما به نظر می رسد که نسخه دوم این سری، از اشتباهات نسخه پیشین درس گرفته و تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیزی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. هم اکنون فرصت خوبی است که استودیوی «دایس» پیشرفت های «استار وارز بتل فرانت ۲» را به نمایش بگذارد و بخشی از گیم پلی حالت چند نفره بازی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

حال سازندگان به منظور همکاری گیمرها در جهت رفع تمامی مشکلات بازی Star Wars Battlefront II، به زودی نسخه آزمایشی و بتا این عنوان ویدیویی را بر روی سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می کنند. گفته شده دسترسی بازیکنان به این بتا از روز ۶ اکتبر سال میلادی جاری (۱۴ مهر ۹۶) آغاز شده و تا ۹ اکتبر (۱۷ مهر ۹۶) ادامه دارد. همچنین در صورتی که در گذشته این عنوان را پیش خرید کرده باشید، از تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) قادر به تجربه این نسخه آزمایشی هستید.

زمان زیادی به انتشار نسخه آزمایشی عنوان «استار وارز بتل فرانت ۲» باقی مانده و شرکت «الکترونیک آرتز» با همکاری استودیوی «دایس» سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این نسخه را اعلام کرد. بر اساس بیانیه «الکترونیک آرتز»، بازیکنان برای تجربه نسخه آزمایشی بازی Star Wars Battlefront II بر روی رایانه شخصی و با پایین ترین تنظیمات گرافیکی، به پردازنده مرکزی اینتل Core i5 6600K، رم ۸ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 660 با ۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

به علاوه، با داشتن پردازنده مرکزی اینتل Core i7 6700، رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GTX 1060 با حافظه داخلی ۳ گیگابایت، می توانید این عنوان ویدیویی را با بالاترین کیفیت و تنظیمات گرافیکی تجربه کنید و نهایت لذت را از جنگ ستارگان و وقایع آن ببرید.

در ادامه می‌ توانید مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نسخه بتا و آزمایشی بازی «استار وارز بتل فرانت ۲» را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Battlefront II:

سیستم عامل: نسخه سرویس پک ۱ ویندوز ۷ (۶۴ بیتی)، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰
پردازنده مرکزی: اینتل Core i5 6600K یا ای ام ای FX-6350
رم: ۸ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 660 یا ای ام دی Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
هارد دیسک: ۱۵ گیگابایت
اتصال به اینترنت: حداقل سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه و یا بهتر

سیستم پیشنهادی بازی Star Wars Battlefront II:

سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
پردازنده مرکزی: اینتل Core i7 6700 یا ای ام ای FX 8350
رم: ۸ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 1060 یا ای ام دی Radeon RX 480
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
هارد دیسک: ۱۵ گیگابایت
اتصال به اینترنت: حداقل سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه و یا بهتر

از آنجا که دنباله جدید بازی «استار وارز» فقط و فقط به بخش چند نفره محدود نبوده و شامل بخش داستانی و تک نفره نیز است، اما در نسخه آزمایشی این عنوان به بخش چند نفره و حالت Galactic Assault در نقشه Naboo دسترسی دارید. در این حالت، بازیکنان به دو تیم ۴۰ نفره به نام های Separatist و Republic تقسیم شده و به مبارزه با یکدیگر می پردازند. چهار کلاس Assault, Heavy, Officer, و Specialist در نسخه آزمایشی بازی حضور دارند تا آزادی عمل بازیکنان بیشتر شده و بازی بازان بر اساس سلیقه و حرفه خود، کلاس مورد نظر را انتخاب و مبارزه کنند.

شایان ذکر است؛ در نسخه بتای بازی «استار وارز بتل فرانت ۲» می توانید کنترل اغلب قهرمانان این سری از جمله دارت مول (Darth Maul)، ری (Rey)، یودا (Yoda)، هن سولو (Han Solo) و بوبا فت (Boba Fett) را به دست بگیرید و به کمک وسایل نقلیه از جمله سفینه های فضایی، مبارزات نفس گیر و جذابی را به راه بیاندازید. همچنین برای اولین بار شاهد وجود حالت جدیدی به نام Starfighter Assault در سری «جنگ ستارگان» هستیم که گویا شما را به محیط های سه گانه اصلی این مجموعه می برد.

بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۲۶ آبان ماه سال ۹۶) بر روی دو کنسول نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

از دیگر خبرهای مرتبط با عنوان «استار وارز بتل فرانت ۲» می توان به عدم پشتیبانی بازی از واقعیت مجازی اشاره کرد. مدتی پیش رئیس استودیوی Criterion Software رسما اعلام کرد که نسخه دوم مجموعه »جنگ ستارگان» از ویژگی واقعیت مجازی پشتیبانی نمی کند.

در حال حاضر، نسخه استاندارد بازی با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر نظیر پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین به فروش می رسد. توجه داشته باشید که در صورت پیش خرید این عنوان، ضمن بهره مندی از مزایای دیگر، زودتر از سایر بازیکنان به نسخه بتا و آزمایشی بازی دسترسی دارید.

بهتر است بدانید، عنوان «استار وارز بتل فرانت ۲» دارای نسخه سیزن پس نیست و پشتیبانی استودیوی «دایس» از این عنوان ویدیویی به صورت رایگان ادامه دارد؛ به گونه ای که تمامی بسته های الحاقی، بروز رسانی ها و محتویات اضافه به صورت رایگان در اختیار کاربران و بازی بازان قرار می گیرد. به بیان دیگر، بازیکنان جهت دسترسی به نقشه ها، قهرمانان و وسایل نقلیه جدید مستلزم پرداخت هزینه جداگانه ای نیستند.

منبع : کلیک

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *