جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرفیس پرو جدید شماری از قابلیت‌های سرفیس استودیو را به همراه دارد

مایکروسافت با رونمایی از سرفیس پرو جدید طی مراسمی که دقایقی پیش برگزار شد، شماری از قابلیت‌های سرفیس‌ استودیو را به عضو جدید خانواده سرفیس استودیو اضافه کرده است.

سرفیس

مایکروسافت امروز نسل جدید سرفیس پرو را رونمایی کرد. عضو جدید خانواده‌ی سرفیس که به سادگی سرفیس پرو خوانده می‌شود، از قابلیت‌هایی برخوردار است که از سرفیس استودیو به عاریه گرفته شده است. از جمله‌ی تغییرات بزرگ در نسل جدید تبلت هیبریدی مایکروسافت را باید در تغییر سیاست‌گذاری این کمپانی برای تغییر نام عنوان کرد که دیگر شاهد شماره‌گذاری نیستیم. هرچند مایکروسافت پردازنده‌ی قدرتمند و جدیدی را از سری کبی لیک در این محصول مورد استفاده قرار داده، اما تغییرات جدید دیگری نیز وجود دارند که سرفیس پرو را به یک محصول جذاب تبدیل می‌کند.

مایکروسافت در سرفیس پرو جدید از وجود استند یا پایه‌ی جدیدی بهره برده است که ویژگی‌های مشابهی را همچون پایه‌ی سرفیس استودیو به همراه دارد. با استفاده از پایه‌ی جدید کاربران قادرند تا تبلت خود را بصورت افقی‌تر یا خوابیده‌تری مورد استفاده قرار دهند. این ویژگی به لطف لولای جدیدی ایجاد شده که قادر است تا ۱۶۵ درجه حول خود بچرد. به طور حتم تعامل با تبلت سرفیس پرو جدید با بهره‌گیری از لولای جدید و همچنین Windows Ink بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود.

سرفیس پن یا قلم جدید مخصوص این تبلت هیبریدی نیز با تغییراتی همراه شده است. برای مثال می‌توان به قابلیت شناسایی فشار تا ۴٫۰۹۶ سطح اشاره کرد. سرفیس پرو قادر است تا علاوه بر شناسایی ۴٫۰۹۶ سطح از فشار روی تبلت، زاویه‌ی قرار گرفتن آن را نیز تشخیص دهد تا از این رو بتواند دفت بیشتری را در مورد پهنای خطوط ترسیم شده به خرج دهد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *