جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساخت قابی جدید برای آیفون

شرکت Prince قاب جدیدی را برای اضافه کردن ورودی 3.5 میلی‌متری ویژه هدفون به آیفون‌های جدید اپل در مرحله طراحی دارد.

ساخت قابی جدید برای آیفون

اپل با حذف ورودی 3.5 میلی‌متری ویژه هدفون در آیفون‌های جدید، غوغای زیادی به پا کرد. این تصمیم بازتاب چندان خوبی نداشت و حتی برخی از طرفداران سرسخت اپل هم از این تصمیم کوپرتینویی‌ها آشفته شدند.

به‌نظر می‌رسد مسئولان Prince ،شرکتی که تولید سخت‌افزارهای جانبی را از شهر اوستین تگزاس در دستور کار قرارداده است، با این دسته از کاربران هم‌عقیده‌اند. به عقیده مسئولان این شرکت، افراد باید در انتخاب هدفون‌ها و استانداردهای مختلف آن‌ها آزادی عمل داشته باشند.

با این هدف، Troy Osinoff کمپینی را در Indiegogo برپا کرده تا با جمع‌آوری سرمایه، کیس‌های مخصوص اضافه کردن ورودی 3.5 میلی‌متری به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تا ماه دسامبر به بازار عرضه کند. در حال حاضر کسانی که می‌خواهند از این طرح پشتیبانی کنند با پرداخت 49 دلار به اضافه هزینه ارسال، امکان پیش‌خرید این کیس را خواهند داشت.

این کیس‌های جدید که Fuze نام دارند درواقع آداپتوری ار که اپل به همراه آیفون 7 عرضه می‌کند مستقیما در دل خود جای داده‌اند. به این ترتیب، ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون به گوشی کاربر اضافه خواهد شد. این کیس به باتری اضافه هم تجهیز شده و با طراحی ویژه، از گوشی کاربر در برابر ضربه‌های احتمالی محفاظت خواهد کرد.

باتری تعبیه شده در این کیس، امکان تامین توان مورد نیاز گوشی را برای هشت ساعت خواهد داشت. این ایده با بازخورد مثبتی از سوی بازدیدکنندگان و کاربران وب‌سایت Product Hunt مواجه شده است. Product Hunt وب‌سایتی است که کاربران برای اطلاع از جدیدترین گجت‌ها و نرم‌افزارها به آن مراجعه می‌کنند. پرینس قصد دارد تا ماه آینده 60 هزار دلار برای پروژه Fuze جمع‌آوری کند. پولی که گفته می‌شود صرف ایجاد نسخه اولیه، آزمایش، عرضه و البته رسیدن به اهداف زمانی مشخص شده در عرضه این محصول خواهد شد. سخنگوی پرینس در گفت‌وگو با بیزینس اینسایدر ضمن تاکید بر محدودیت زمانی موجود، اعلام کرده این شرکت به برنامه‌های زمانی خود عمل خواهد کرد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *