جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساخت اسلحه‌ای مجهز به سیستم WiFi

به تازگی یک تولید کننده اسلحه در امریکا موفق به ساخت سلاحی شده که به سیستم وای فای مجهز است و می‌تواند بطور خودکار و بدون خطا هدف را نشانه گیری کند.

ساخت اسلحه‌ای مجهز به سیستم WiFi

یک کمپانی اسلحه سازی امریکایی، سلاحی پیشرفته را به بازار عرضه کرد که مجهز به نشانگرهای کامپیوتری، لیزر و Wifi است. این امکانات احتمال خطا را به صفر می‌رساند، حتی برای کاربران مبتدی.

ساخت این سلاح مجهز به سیستم WiFi بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا تا قبل از آن، تفنگ‌های تولید شده نوعی سلاح گرم دستی و انفرادی محسوب می‌شد که برای نشانه گیری دقیق نیازمند مهارت کاربر بود، اما کمپانی ترکینگ پوینت موفق به ساخت تفنگ پیشرفته‌ای شده است که بعد از این بی دقتی در شلیک کردن را به فراموشی می سپارد.

هدف‌گیری این سلاح پیشرفته کاملا با سیستم کامپیوتری انجام می‌شود، این اسلحه شگفت انگیز مجهز به نرم افزارهای هدف‌گیری و سیستم مسافت یاب لیزری است. به علاوه یک عینک مخصوص نیز برای این اسلحه طراحی شده که دیگر نیازی نیست کاربر به هدف نگاه کند و حتی با نگاه کردن به پشت سرش نیز می‌تواند به هدف شلیک کند.

تجهیزات کامپیوتری این اسلحه برای نشانه گیری و شلیک بسیار دقیق و بدون خطا طراحی شده است، بطوریکه حتی کاربران مبتدی نیز به راحتی قادرند به هدف مشخص شلیک کنند. این اسلحه مجهز به سیستم وای فای بوده و می‌تواند مختصات هدف‌گیری و حتی تاریخ شلیک را ثبت کند. در ادامه تصاویری بیشتری از این سلاح را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *