جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از هوآوی Honor 6x

شرکت چینی هوآوی روز پیش به طور رسمی از گوشی هوشمند هوآوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) به عنوان جانشین گوشی هوآوی آنر 5 ایکس رونمایی کرد. این گوشی میان رده به اسکنر اثر انگشت کاربر، تراشه اسنپدراگون 655 کوالکام و دوربین دوگانه مجهز است.

 

رونمایی از هوآوی  Honor 6x
هوآوی که هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا است، امروز از جانشین گوشی آنر 5 ایکس خود رونمایی کرد. این محصول هوآوی آنر 6 ایکس نام داشته و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. شرکت هوآوی پس از تجهیز دو گوشی آنر وی 8 و آنر 8 خود به دوربین دوگانه، تصمیم گرفت که گوشی هوشمند آنر 6 ایکس خود را هم به دوربین دوگانه مجهز کند.

در همین راستا دوربین اصلی این گوشی هوشمند از دو سنسور 12 و 1.2 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED اختصاصی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. صفحه نمایش گوشی هوشمند آنر 6 ایکس هوآوی 5.5 اینچی و از نوع IPS LCD است. این صفحه نمایش وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی را ارائه می‌کند.

تراشه‌ای که هوآوی برای گوشی آنر 6 ایکس در نظر گرفته، تراشه اسنپدراگون 655 کوالکام است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را داشته و بدنه آن 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین وزن گوشی هوشمند آنر 6 ایکس هوآوی هم معادل با 162 گرم است. بهره‌مندی این محصول از اسکنر اثر انگشت کاربر هم از دیگر مشخصات فنی کاربرپسند آن به شمار می‌رود.

گوشی هوشمند هوآوی آنر 6 ایکس از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه مختلف 3 و 4 گیگابایتی می‌شود. نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود و نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی آن از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود. لازم به اشاره است که تمام نسخه‌های گوشی هوشمند آنر 6 ایکس هوآوی از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات پشتیبانی می‌کنند.

سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی هوشمند آنر 6 ایکس، اندروید 6.0 مارشمالو بوده و رابط کاربری EMIUI 4.1 هوآوی هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است. دستگاه از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند و باتری آن ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی دارد. عرضه این گوشی هوشمند از روز بیست و پنجم ماه اکتبر در چین آغاز می‌شود و قیمت نسخه‌های مختلف آن به شرح زیر است:

نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی: 148 دلار
نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی: 193 دلار
نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی: 238 دلار

منبع فون آرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *