جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگیری بازاریاب قلابی در شیراز

رمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان متصدی بازاریابی یک شرکت معروف مواد شوینده، اقدام به اغفال جویندگان کار می کرد، خبر داد.

دستگیری بازاریاب قلابی در شیراز
سرهنگ “یوسف ملک زاده” گفت: در پی دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان متصدی بازاریابی یک شرکت معروف مواد شوینده اقدام به کلاهبرداری از چند شهروند کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 19 بوستان شیراز قرار گرفت.

وی اظهار کرد: فرد کلاهبردار با مراجعه به چند نفر از شهروندان و عرضه چند فرم استخدام خود را متصدی این شرکت معرفی و با اغفال سوژه های خود با گرفتن مشخصات دقیق ازجمله شماره حساب های بانکی شاکیان اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری می شد.
به گفته سرهنگ “ملک زاده”، ماموران با تجزیه و تحلیل اطلاعات مردمی و تلاش شبانه روزی، سرانجام متهم را در حالی که مشغول اغفال فرد دیگری بود شناسایی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی از عموم شهروندان درخواست کرد: در تنظیم قراردادها کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده و ضمن حفظ هوشیاری مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *