جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خداحافظی HTC با جک هدفون

بعد از این‌که اپل تصمیم گرفت تا جک نوستالژیک هدفون را از آیفون 7 حذف کند حالا نوبت به اچ‌تی‌سی رسیده تا همین رویه را پیش بگیرد.

خداحافظی HTC با جک آیفون

طی چند روز گذشته عکسی از گوشی جدید اچ‌تی‌سی به‌نام Bolt در اینترنت پخش شده که نشان می‌دهد در این گوشی خبری از جک هدفون نیست.

کاربران تلفن‌‌های همراه خاطرات زیادی از این جک دارند اما به‌نظر می‌رسد که کم‌کم باید با این فناوری بسیار قدیمی و کار راه‌انداز خداحافظی کرد.

شاید فکر می‌کنید اپل اولین شرکتی بوده که این جک را در آیفون 7 حذف کرده؛ اما موتورولا پیش از اپل در دو محصول خود به‌نام‌های Moto Z و Moto Z Force این جک را حذف کرده بود.

حالا باید منتظر دیگر شرکت‌های تولید کننده اسمارت‌فون بود تا آن‌ها هم به دنبال اپل؛ موتورولا و حالا اچ‌تی‌سی با این پورت وداع کنند.

اما به خود عکس منتشر شده و گوشی جدید اچ‌تی‌سی برگردیم. بر اساس اطلاعاتی که از این عکس دست‌گیرمان می‌شود بدنه این گوشی یک‌پارچه هست و از آلومینیوم ساخته ‌می‌شود.

خداحافظی HTC با جک آیفون2

حسگر اثر انگشت در این گوشی در روی صفحه آن‌ قرار گرفته است. صفحه‌نمایش این گوشی 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p‌ است.

هم‌چنین 3GB رم داخلی به‌علاوه 64GB فضای حافظه ذخیره داخلی در کنار یک اسلات SD به منظور پشتیبانی از کارت‌های حافظه با این استاندارد از دیگر مشخصات گوشی بولت است.

سیستم‌عامل نصب شده روی این گوشی نسخه اندروید نوقا است و در کنار آن یک پورت USB Type-C هم دیده می‌شود.

هنوز خبرهای بیشتر در خصوص پردازنده؛ گرافیک؛ زمان عرضه و قیمت این گوشی به‌دست نیامده است.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *