جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حل مشکل میکروفون گلکسی نوت8 با فوت کردن سمت درگاه شارژ

از قرار معلوم مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 چندان هم نگران کننده نیست و در آموزشی که در ادامه به آن اشاره می‌‌کنیم خواهید دید که چگونه می‌توان مشکل میکروفون گلکسی نوت 8 را برطرف کرد؟

 

حل مشکل میکروفون گلکسی نوت8 با فوت کردن سمت درگاه شارژ

شرکت‌های سازنده گوشی‌های تراز اول تمام سعی خود را به کار می‌‌گیرند تا گوشی تمام عیار و بدون عیب و نقص راهی بازار کنند، اما گاهی اوقات هرچقدر هم که تلاش می‌کنند باز هم گوشی عرضه شده به بازار دچار مشکلات مختلفی است.

این امر در خصوص گلکسی نوت 8 صدق می‌کند و بعضی از کاربران این گوشی تراز اول و پرچمدار مدعی هستند که میکروفون نوت 8 ‌آنچنان که باید و شاید خوب کار نمی‌کند. برخی دیگر از کاربران نیز مدعی هستند که گلکسی نوت 8 در تشخیص فرمان‌های صوتی Hey Bixby یا Ok Google نیز مشکل دارد.

اگر شما هم کاربر گلکسی نوت 8 سامسونگ هستید و چنین مشکلاتی گریبان شما را هم گرفته است، بد به دل خود راه‌ ندهید چرا که این مشکلات را می‌توان به سادگی برطرف کرد. کافیست درون درگاه شارژر فوت کنید! بله به همین راحتی.

با این حساب اگر شما هم کاربر گلکسی نوت 8 هستید و میکروفون گوشی شما به خوبی کار می‌کرده است تا اینکه نرم‌افزار جدیدی را نصب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم‌افزار را حذف کنید. شاید هم قضیه ساده‌تر از این حرف‌ها باشد و گرد و غبار و تکه‌های کوچک آشغال جلوی میکروفون گلکسی نوت 8 را گرفته باشد.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *