جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جزئیات تکنولوژی لنز جدید G Lenz

ویژگی های دوربین به کار رفته در اکسپریا XZ Premium بسیار قابل توجه است. بخش موبایل شرکت سونی برای دوربین به کار رفته در این مدل تلاش بسیاری کرده است و نتیجه این تلاش، مثبت ارزیابی می‌شود. سونی در حال حاضر درباره لنز استفاده شده در این گوشی توضیحاتی را ارائه کرده است.

G Lenz

در ماه فوریه شرکت سونی از اکسپریا XZ Premium رونمایی کرد، محصولی که دوربین بسیار باکیفیت و قدرتمندی دارد که امکان فیلم برداری ۴K HDR را فراهم می‌کند. این دوربین تحسین بسیاری از مردم و کارشناسان را برگزید و برخی، برترین تلفن هوشمند معرفی شده در کنفرانسMWC 2017 را اکسپریا XZ Premium معرفی کردند.
این گوشی که از ویژگی فیلم برداری بسیار آهسته بهره می‌برد، موجب شده است بخش تصویربرداری گوشی‌های هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شوند. از ماه مارس امسال انتظار می‌رود که اکسپریا XZ Premium در دسترس باشد. البته از ماه ژوئن نسخه برنز صورتی قابل خریداری خواهد بود.

عملکرد بسیار خوبی را سونی موبایل در ساخت دوربین این گوشی بروز داده است اما مایل هستیم که شیوه کار فناوری به کار رفته در آن را بررسی کنیم. این دوربین ۱۹ مگاپیکسلی بوده و قادر است فیلم‌هایی با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. این ویژگی برای کسانی که علاقمند به ثبت بهتر جزئیات هستند، کمک زیادی می‌کند. گفتنی است سیستم به کار رفته در اکسپریا XZ Premium، بسیار بالاتر از آن چیزی است که در اکسپریا XZ وجود دارد که آن هم از کیفیت خوبی برخوردار است.
لنز به کار رفته در اکسپریا XZ Premium، از نوع G Lens است که مجددا طراحی شده و گشودگی دیافراگم آن F/2.0 و زاویه دید آن ۲۵ میلی متر است. این، باعث بالا رفتن رزولوشن در حاشیه های عکس می‌شود. گوشه‌های تصویر شاید اهمیت چندانی برای کاربر نداشته باشد اما نباید از پیشرفت عملکرد G Lenz صرف نظر کنیم. از دیدگاه بهبودهای این لنز، افزایش ۵۰ درصدی سرعت تمرکز خودکار، ۲۵۵ درصد رزولوشن بالاتر، الگوریتم‌های جدید پردازش و کاهش تاثیر نور سفید اشاره کرد.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *