جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نوکیا : توقف تولید دوربین‌های واقعیت مجازی Ozo

نوکیا اعلام کرد که روند تولید دوربین‌های واقعیت مجازی Ozo را متوقف کرده است. با این اقدام نزدیک به ۳۱۰ نفر از این شرکت که در کشورهای فنلاند، آمریکا و انگلیس فعالیت می‌کردند، کارشان را از دست می‌دهند. نوکیا اعلام کرد که تغییر در بازار واقعیت مجازی آهسته‌تر از چیزی بود که فکرش را می‌گیرد و به همین دلیل تصمیم گرفته تمرکز خودش را روی لایسنس کردن پتنت‌های مختلف و موضوع سلامت دیجیتالی بگذارد.

 

نوکیا : توقف تولید دوربین‌های واقعیت مجازی Ozo

شرکت نوکیا ۲ سال پیش بود که دوربین‌های Ozo را معرفی کرد بود. این دوربین‌های رده بالا برای ساخت ویدیوهای حرفه‌ای در حالت ۳۶۰ درجه مورد استفاده قرار میگرفتند. هر دوربین این شرکت در ابتدا ۶۰ هزار دلار قیمت داشت که بعدا قیمت آن به ۴۵ هزار دلار کاهش پیدا کرد. نوکیا اعلام کرده که به پشتیبانی از این دوربین‌ها برای مشتریان فعلی ادامه خواهد داد.

نوکیا در حال حاضر ۱۰۹۰ کارمند دارد و با اخراج کردن ۳۱۰ نفرا از کامندانش تقریبا یک سوم نیروی کارش را از دست می‌دهد. این شرکت از الان به بعد در حوزه سلامت دیجیتالی فعالی می‌کند که شامل ساخت گجت‌های سلامتی با برند Withings می‌شود. نوکیا شرکت Withings را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد.

منبع : دیجی کالا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *