جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعویض لپ تاپ قدیمی اپل با سرفیس بوک

رقابت میان کمپانی های مایکروسافت و اپل از گذشته های دور تا کنون مطرح بوده و به نظر می رسد که این رقابت با اقدام اخیر مایکروسافت مبنی بر ترغیب کاربران به عدم استفاده از لپ تاپ های اپل، وارد مرحله تازه ای شده است.

تعویض لپ تاپ قدیمی اپل با سرفیس بوک

ردموندی ها اخیراً طرحی را آغاز کرده اند که بر اساس آن، کاربرانی که مک بوک پرو و یا مک بوک ایر قدیمی خود را به این شرکت تحویل دهند، اعتباری برای خرید یکی از دستگاه های مایکروسافت به آن ها تعلق خواهد گرفت.

حال با توجه به این که، مایکروسافت اخیراً نسخه جدیدی از سرفیس بوک خود را معرفی کرد، جای تعجبی ندارد که کاربران بخواهند با استفاده از این اعتبار، دستگاه های قدیمی خود را با این لپ تاپ جدید و البته قدرتمند تعویض نمایند.

تعویض لپ تاپ قدیمی اپل با سرفیس بوک2

بسته به مدل و وضعیت مک بوک کاربران، مایکروسافت اعتباری تا مبلغ 650 دلار به آن ها اعطا خواهد کرد که تا از آن برای خرید یکی از دستگاه های سرفیس پرو 4 و یا سرفیس بوک استفاده کنند.

 

به نظر می رسد که مایکروسافت، تنوع مدل های مک بوک ایر و مک بوک پرو را قبول کرده و از این رو، از کاربران خواسته است تا نسخه های قدیمی لپ تاپ های خود را با مدل های جدید و با قیمتی کمتر از آن چه که در بازار به فروش می رسد، تعویض نمایند.

 

اگرچه شاید بتوانید نسخه های قدیمی مک بوک های اپل را در بازار، با قیمتی بیشتر از آن چیزی که مایکروسافت به شما می پردازد بفروشید اما به نظر می رسد که پیشنهاد مایکروسافت بی دردسرتر است و می تواند معاوضه ای عادلانه باشد.

 

همچنین، اپل نیز در کنفرانس شب گذشته خود از مدل های جدیدی از مک بوک پروهای مجهز به Touch Bar و Touch ID پرده برداشت و این چنین به نظر می رسد که فصل تعطیلات سال نوی میلادی، شاهد رقابت جدی میان لپ تاپ های این دو شرکت در بازار باشیم. ناگفته نماند که این طرح مایکروسافت، شامل آیپدها و آیفون های قدیمی نیز می شود.

 
منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *