جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعرفه تلفن ثابت افزایش می یابد

دولت با افزایش تعرفه خدمات تلفن ثابت برای شرکت‌های دارای مجوز PSTN به غیر از شرکت مخابرات ایران موافقت کرد.

تعرفه تلفن ثابت افزایش می یابد

کلیه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن ثابت مجاز به ارائه سرویس‌های تلفنی با قیمتی ۲۰ درصد بالاتر از شرکت مخابرات ایران شدند و با مجوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، می‌توانند تعرفه‌های تعیین شده پیشین برای تلفن ثابت را تا ۲۰ درصد افزایش دهند.

در حال حاضر به جز شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های ارتباطات جامع نوین، ارتباطات کوه نور، ایرافون و منتظران عدل گستر مجوز ارائه خدمات تلفن ثابت را دارند که با مصوبه کنونی دولت، قادر به افزایش نرخ خدمات خود خواهند بود.

شرکت ارتباطات جامع نوین در شهرهای برازجان، بوشهر، تهران، کرج، بندرعباس و کیش و شرکت ارتباطات کوه نور در اصفهان مجوز ارائه خدمات تلفن ثابت دارند.

شرکت ایرافون قادر به ارائه سرویس در شهرهای بندرعباس، قشم، کیش، بابل، ساری و شرکت منتظران عدل گستر هم امکان خدمات‌دهی در بابل و مشهد را دارد.

طبق مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (۲۳۰ مورخ ۹ اسفند ۹۴)، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن ثابت به غیر از شرکت مخابرات ایران، تا پایان مدت اعتبار پروانه خود مجاز به ارائه خدمات تلفن ثابت با تعرفه حداکثر بیست درصد بالاتر از سقف تعرفه‌های تعیین شده در مصوبه ۱۸۴ این کمیسیون که به شرح زیر است، هستند.

tel2

 

tel1
منبع تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *