جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ترجمه هم زمان مکالمات با هدفون پایلوت

tarjome hamzamane mokalemat 2

مراکز تحقیقاتی ویورلی یک دستگاه را اختراع کرده‌اند که می‌تواند ترجمه هم زمان چندین زبان زنده دنیا را به‌صورت دقیق انجام دهد. این دستگاه که همانند یک هدفون است داخل گوش‌های شما قرار گرفته و توسط یک اپلیکیشن مدیریت می‌شود. این محصول با قیمت 129 دلار در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

برای قشر وسیعی از مردم دنیا برقراری ارتباط با یک زبان خارجی بسیار دشوار است. گاهی اوقات این مشکلات خنده‌دار و گاهی اوقات شرم‌آور می‌شود. البته گاهی نیز می‌توان با زبان اشاره منظور خود را فهماند ولی نمی‌تواند به‌طور روزمره برای ما کاربرد داشته باشد.

دستگاهی به نام “Pilot” «پایلوت» که مراکز تحقیقانی ویورلی در پشت آن قرار دارد، به میدان آمده تا با ارائه ایده‌ای تازه این مشکل را برای همیشه رفع کند. این هدفون که در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد، قادر است تا چندین زبان خارجی را درک کرده و ترجمه هم زمان آن‌ها را بر عهده گیرد. برای استفاده از این هدفون یک اپلیکیشن کاربردی نیز طراحی شده است تا شما بتوانید انتخاب کنید علاقه‌مندید صحبت‌های طرف مقابل شما به کدام زبان ترجمه شود. در حال حاضر این محصول قادر به ترجمه هم زمان زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و انگلیسی بوده و با قیمت 129 دلار پیش فروش می‌شود. سازنده انگلیسی پایلوت می‌گوید ایده‌ ساخت چنین دستگاهی در هنگام آَشنا شدن با یک دوست فرانسوی به ذهنش خطور کرده است.

 

tarjome hamzamane mokalemat 1

پایلوت از دو هدفون تو گوشی که به متناسب هر اندازه گوش هستند استفاده می‌کند
پایلوت قادر به ترجمه هم زمان زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و انگلیسی است
پایلوت در ماه سپتامبر و با قیمت 129 دلار عرضه خواهد شد.
پایلوت همانند دستگاه بیبل فیش (یک دستگاه مترجم) ترجمه هم زمان گفتگو‌ها را بر عهده خواهد گرفت
پایلوت حاوی یک اپلیکیشن کاربردی و آسان جهت انتخاب زبان مدنظر شما است

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *