جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


100 بی ام و برقی برای پلیس امریکا

اداره پلیس لوس‌آنجلس یک مزایده برای خرید خودرو برقی برگزار کرد که ب‌ام‌و موفق شد این مزایده را برنده شود. طی این قرار داد ب‌ام‌و 100 دستگاه خودروی برقی i3 را به LAPD فروخت.

100 بی ام و برقی برای پلیس امریکا

این خودروهای الکتریکی برای کارهای غیر اضطراری استفاده می‌شوند. همچنین این اداره پلیس اعلام کرده سال 2017 خودروهای تمام الکتریکی بیشتری خریداری می‌کند. شاید این خودروها برای تعقیب و گریز مناسب نباشند اما برای کارهای غیر اورژانسی به دلیل مصرف و استهلاک پایین گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

داره پلیس لوس‌آنجلس پیش از این هم خودرو الکتریکی را آزمایش کرده است. این اداره با خودروساز مشهور این حوزه یعنی تسلا همکاری داشته است. LAPD چند دستگاه تسلا مدل اس را خریداری کرده بودند که به گفته رئیس این اداره پلیس خودروهای بزرگتر و سریع‌تری بودند اما ب‌ام‌و i3 با 42 هزار دلار کمتر از نصف تسلا قیمت دارد (مدل P85D تسلا برای این اداره حدود 100 هزار دلار آب خورده است).

یکی از مهمترین موضوعات این خودروهای برقی شارژ آنها است. پلیس لوس‌آنجلس 100 ایستگاه شارژ معمولی و چهار ایستگاه شارژ سریع برای این خودروها در نظر گرفته است. این شارژرهای سریع می‌توانند در کمتر از نیم ساعت باتری خودروها را تا 80 درصد شارژ کنند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *