جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


به زودی امکان توقف به روز رسانی های ویندوز ۱۰ میسر خواهد شد

با ویندوز ۱۰، مایکروسافت به معرفی یک سیستم جدید پرداخت که آن را “ویندوز به عنوان یک سرویس” نامید. ویندوز به عنوان یک سرویس با ایجاد امکان دریافت رایگان به روز رسانی های بزرگ سیستم عامل توسط کاربران، سیستمی عالی به نظر می رسید. اما طبق معمول چندین جنبه ی منفی نیز وجود داشت که یکی از آن ها دانلود و نصب خودکار به روز رسانی های می باشد. اکنون به نظر می رسد قرار است به زودی اتفاقاتی در این بخش رخ دهد.

 win10

یکی از موارد، مشکل پایدار نبودن برخی از به روز رسانی ها است که برخی از کاربران با آن مشکلاتی دارند. مهم تر از آن، گاهی اوقات به روز رسانی ها می توانند سبب ایجاد برخی اشکالات حاد و اساسی شوند – به عنوان مثال، به روز رسانی سالگرد ویندوز ۱۰ سبب از کار افتادن “میلیون ها“ وب کم در سراسر جهان شد و در موردی دیگر، یک به روز رسانی تجمعی برای ویندوز ۱۰ که به تازگی منتشر شده، مشکل اتصال به اینترنت را برای بسیاری از کاربران ایجاد کرده است.

اگر شما از طرفداران نصب اتوماتیک به روز رسانی های ویندوز ۱۰ نیستید، ممکن است از شنیدن این خبر که مایکروسافت به زودی به شما اجازه ی توقف سازی موقت به روز رسانی ویندوز ۱۰ را خواهد داد، خوشحال شوید. در بیلد جدیدی که به تازگی به بیرون درز کرده، مایکروسافت یک گزینه ی جدید برای pause کردن به روز رسانی ها در بخش Windows Update اضافه کرده است که همان طور که از نام آن پیداست، به سادگی از نصب به روز رسانی ها جلوگیری می کند – تا ۳۵ روز، و اگر شما در مورد پایداری یک به روز رسانی جدید نگران هستید، این زمان کاملا کافی به نظر می رسد.

آن طور که مایکروسافت اشاره می کند، نصب خودکار به روز رسانی های امنیتی برای Windows Defender ادامه خواهد داشت که البته واقعا مساله ی مهمی نیست زیرا که آن ها نمی توانند بر روی ثبات سیستم عامل تاثیر بگذارند.

متاسفانه، این ویژگی تا زمانی که به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰ منتشر نگردد، در دسترس نخواهد بود. در حال حاضر، انتظار می رود به روز رسانی کریترز در اوایل ۲۰۱۷ – در حوالی ماه مارس – از راه برسد. اگر شما یکی از اعضای ویندوز اینسایدر هستید، به احتمال زیاد در ماه ژانویه و زمانی که مایکروسافت بیلد پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ را منتشر کند، قادر به امتحان این ویژگی خواهید بود.

 

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *