جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین شرکت های دانش بنیان حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات

بهترین شرکت های دانش بنیان حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات را در این مکان ببینید.

 

اولین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان حوزه ی برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 12 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) آغاز به کار نمود. این نمایشگاه در روزهای 15 و 16 مرداد ماه در ساعات 9 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.
این نمایشگاه شامل بخش های مختلف الکترونیک؛ ارتباطات و مخابرات، کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، نفت و گاز و پتروشیمی، رباتیک، سلامت و تجهیزات پزشکی؛ اینترنت اشیاء؛ فناوری اطلاعات؛ تجهیزات آزمایشگاهی و غیره بوده که در آن حدود 100 شرکت‌های دانش بنیان برگزیده شده از میان 1000 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه‌های مذکور به ارائه دستاورد های خود خواهند پرداخت. مجموع فروش مالی شرکت های حاضر در این نمایشگاه بالغ بر 2000 میلیارد تومان بوده که محصولات دانش بنیان آن ها به بیش از 50 کشور دنیا صادر گردیده است.
در این نمایشگاه خدمات مرتبط با بازاریابی، سرمایه گذاری و توسعه ی صادرات به شرکت های دانش بنیان حاضر ارائه خواهد شد. همچنین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه، بمنظور معرفی بهتر و مناسب‌تر محصولات با فناوری بالای شرکت های حاضر برای سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ خریدار محصولات دانش بنیان ارسال خواهد شد.
بعلاوه طبق هماهنگی‌های انجام شده، مسئولین بلند پایه دولتی و حاکمیتی از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید به عمل خواهند آورد. همچنین پیرو هماهنگی های انجام شده با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تمامی شبکه های صدا و سیمای داخلی و برون مرزی در غالب پخش زنده و تهیه گزارش به پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ فناوری خواهند پرداخت.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *