جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهبود سهم اپل در بازار موبایل چین

موسسه تحلیلگر بازار IDC، اخیراً اطلاعاتی در مورد فروش موبایل ها در چین را منتشر کرده که بر اساس آن به نظر می رسد بالاخره اپل موفق شده بازار پیچیده و پر رقابت چین را درک کرده و میزان عرضه موبایل هایش به بازار این کشور را بهبود دهد.

 

بهبود سهم اپل در بازار موبایل چین

بر اساس گزارش ها، این کمپانی ساکن کوپرتینو موفق شده در سه ماهه سوم سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد عرضه 0.6 درصدی را در بازار موبایل چین تجربه کند و 7.7 درصد از سهم بازار این کشور را به خود اختصاص دهد. این شرکت در دوره مذکور، با تعداد عرضه 8.8 میلیون موبایل، رتبه پنجم میزان عرضه را در چین کسب کرده است. به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی رشد سهم اپل، عرضه آیفون های 8، 8 پلاس و خصوصاً 10 در این کشور باشد.

لازم به ذکر است که رتبه های اول تا چهارم به ترتیب در اختیار شرکت های هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی قرار گرفته است.

هوآوی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، با عرضه 22.3 میلیون تلفن هوشمند، 19.4 درصد از سهم بازار چین را به خود اختصاص داده. به نظر می رسد با توجه به عرضه موبایل های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین میزان عرضه این شرکت به بازار در سه ماهه انتهایی سال جاری میلادی، باز هم افزایش یابد.

همچنین بر اساس تحلیل ها احتمال می رود در آینده شیائومی میزان عرضه موبایل های خود به بازار را افزایش دهد و ویوو و اوپو را پشت سر گذارد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *