جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با روبات TorrZan آشنا شوید

تلگرام با در اختیار داشتن 100 میلیون کاربر فعال ماهیانه، یکی از پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان در میان کاربران دستگاه‌های الکترونیکی مجهز به سیستم‌عامل‌های مختلف است. این نرم افزار، علاوه بر قابلیت‌های معمول پیام‌رسان‌ها به امکان استفاده از روبات‌های هوشمند گفتگو نیز تجهیز شده است تا نیازهای مختلف کاربران در بهره‌گیری از سرویس‌های جانبی را نیز مرتفع سازد.

با روبات TorrZan  آشنا شوید

در این راستا می‌توان به روبات TorrZan اشاره کرد که امکان دریافت مستقیم فایل‌های تورنت از طریق پیام‌رسان تلگرام را فراهم خواهد کرد. با بهره‌گیری از مجموعه‌ای ساده از دستورات می‌توانید به راحتی تورنت‌های محبوب و مورد نظر خود را جستجو و در نهایت با یک کلیک ساده، آن‌ها را دانلود کنید.

نکته قابل توجه اینکه فایل‌های تورنت روی شبکه محلی کاربر به اشتراک گذاشته نخواهند شد و این امر به واسطه‌ استفاده از سرورهای TorrZan انجام می پذیرد. با اتمام فرایند اولیه دانلود نیز کاربر امکان اجرای مستقیم فایل به صورت پخش آنلاین و یا ذخیره روی دستگاه الکترونیکی خود را خواهد داشت.

توسعه دهنده این روبات معتقد است سرویس TorrZan ابزاری ساده و راحت را برای دانلود فایل‌های تورنت در اختیار کاربران قرار خواهد داد و در عین حال، حفظ حریم شخصی افراد نیز مدنظر قرارگرفته است.

تیم طراحی TorrZan در گفتگو با وب‌سایت TorrentFreak اینچنین عنوان کرده است:

” به نظر ما استفاده از TorrZan ساده‌ترین و بهترین راه برای دانلود فایل‌های تورنت در پلتفرم‌های مورد پشتیبانی تلگرام شامل اندروید، iOS، ویندوزفون، رایانه‌های ویندوزی و مجهز به مک و لینوکس است.”

لازم به ذکر است که TorrZan هیچ‌گونه مشخصاتی از فعالیت‌ها و دانلودهای صورت پذیرفته توسط کاربر را ذخیره نمی‌کند و بهره‌گیری از سرورهای جانبی باعث خواهد شد آدرس آی‌پی محلی کاربر برای عموم قابل مشاهده نباشد.

در نظر داشته باشید که علاوه بر امکان وارد کردن دستی لینک‌های دانلود، جستجو برای یافتن فایل‌های مختلف نیز از طریق این روبات امکان‌پذیر شده است تا بتوانید بدون نیاز به نرم‌افزارها و لینک‌های جانبی، عناوین مطرح را از طریق این روبات تلگرامی، جستجو و دریافت کنید. به‌منظور استفاده رایگان از این روبات کافی است در مرورگر خود به آدرس https://telegram.me/torrzanbot مراجعه کنید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *