جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بالاترین سود از بازار موبایل نصیب اپل می شود

گزارش های آماری نشان می دهند که به لطف فروش بسیار خوب گلکسی S8 میانگین قیمت موبایل های تولیدی سامسونگ در طی سه سال گذشته به بیشترین حد خود رسیده است. به طور دقیق تر، از زمان فاجعه گلکسی نوت 7 تا سه ماهه دوم امسال میانگین مورد اشاره از ۲۲۷ دلار به ۲۳۵ دلار افزایش یافته.

میانگین قیمت آیفون های اپل حدود ۳ برابر میانگین قیمت موبایل های سامسونگ است
حال وقتی به میانگین ۶۹۵ دلاری انواع آیفون های اپل در همین دوره نگاه می کنیم، سوال بزرگی در ذهن ما شکل می گیرد. اپل چگونه می تواند آیفون های گران قیمتش را در این تعداد زیاد به فروش برساند؟

جالب است بدانید، با آن که سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ در مقایسه با رقیب اصلی خود موفق به فروش تعداد بسیار بیشتری از موبایل های هوشمندش شده است، اما هنوز هم بخش عمده درآمدها در این صنعت به جیپ اهالی کوپرتینو می رود.

تفاوت فاحش میانگین قیمت اسمارت فون های سامسونگ با آیفون های اپل از آنجا ناشی می شود که تنها یک آیفون (مدل SE) در سبد محصولات ثروتمندترین کمپانی دنیا با قیمت زیر ۵۰۰ دلار وجود دارد، در حالی که بخش عمده موبایل های عرضه شده توسط کره ای ها قیمتی به مراتب کمتر از این دارند.

حال اگر شایعات متعدد در مورد آیفون 8 را بپذیریم، می بایست به زودی انتظار عرضه گران قیمت ترین آیفون های تاریخ و اصولاً یکی از گرانقیمت ترین موبایل های هوشمند تولیدی با تیراژ بالا را داشته باشیم. تقریباً شکی وجود ندارد که قیمت ۱۲۰۰ دلاری آیفون 8 با نمایشگر OLED بدون حاشیه نیز نمی تواند عاشقان سیب گاز زده را از خریداری آن باز بدارد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *