جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایرانسل و شبکه اینترنت خانگی نسل چهارم

این روزها خبرهای متعددی در خصوص سرویس های اینترنتی در ایران خوانده ایم، خبرهایی که از کاهش تعرفه ها می گفت. امروز نیز خبر دیگری در خصوص سرویس های اینترنتی داریم، اما با موضوعی متفاوت. سرویس اینترنت پرسرعت خانگی و اداری (TDD-LTE) برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شد.

ایرانسل و شبکه اینترنت خانگی نسل چهارم

بر اساس اخبار و گزارش ها، صبح دیروز نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت برای مصارف خانگی و اداری (TDD-LTE)، در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد.

گفته می شود این سرویس همزمان با مشهد مقدس، در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، خرم‌آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گرگان، همدان، یاسوج و یزد به صورت رسمی و تجاری به بهره‌برداری رسید.

باید گفت که اینترنت نسل چهار ثابت یا TDD-LTE  آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود.

شاید مهمترین و کاربردی ترین نکته در خصوص این سرویس این باشد که با گسترش این سرویس می توان محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را کاملا حل کرد و کاربران برای استفاده از سرویس اینترنت با محدودیت هایی از این قبیل مواجه نخواهند شد. آپلود و دانلود نیز در این سرویس بسیار پایدارتر خواهد بود.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *