جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اندروید تی وی شیائومی می باکس

اندروید تی وی شیائومی می باکس (Xiaomi Mi Box) محصول جدیدی از این غول فناوری چینی است. این دستگاه که دارای شکل و شمایلی تقریباً مشابه با اپل تی وی است، قدرت لازم را جهت پشتیبانی از پخش محتوای 4K و HDR در خود می‌بیند. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این اندروید تی وی مشخص نشده است.

android tv xiaomi mi-box

کمپانی چینی شیائومی یک محصول جدید را معرفی کرده است که به طی کنفرانس توسعه دهندگان خود به‌صورت کامل از آن رونمایی خواهد کرد. این محصول نسل جدید شیائومی می باکس (Xiaomi Mi Box) است که در واقع نخستین اندروید تی وی قابل پشتیبانی از 4K خواهد بود. شیائومی می باکس دارای طراحی ساده و البته سیستم قدرتمندی است و گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند تا از اندروید تی وی استفاده کنند.

شیائومی می باکس در اصل دارای طراحی مربع شکلی است که به رنگ مشکی آغشته شده و از نظر عرض و طول مطابق اپل تی وی است. هرچند که این محصول دارای گوشه‌های گردی است. در زیر قاب این اندروید تی وی ما شاهد یک سیستم قدرتمند هستیم که قادر است تا محتوا را با کیفیت 4K و یا حتی HDR به نمایش بگذارد. همچنین شما قادر خواهید بود توسط فرامین صوتی این اندروید تی وی را کنترل کنید.

شیائومی می باکس همان‌طور که گفته شد به‌وسیله فرامین صوتی نیز قابل کنترل است بنابراین شما کار راحتی را برای استفاده بدون هیچ‌گونه کنترلری با آن خواهید داشت. مصرف کنندگان قادر هستند تا از طریق این اندروید تی وی شیائومی وارد فروشگاه بزرگ گوگل پلی شده و اقدام به دریافت مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی کنند که بر روی گوشی‌های اندرویدی نیز قابل اجرا هستند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در خصوص اندروید تی وی شیائومی می باکس منتشر نشده است؛ اما این احتمال وجود دارد که ما با یک محصول مقرون به‌صرفه روبه‌رو باشیم. این محصول نخستین دستاورد بزرگ کمپانی شیائومی است که به خاک ایالات متحده راه خواهد یافت. به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر ناچاراً بایستی تا کنفرانس توسعه دهندگان شیائومی صبر کنیم.

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *