جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار جهانی دستیار هوشمند بیکسبی

بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ کار خود را با محدودیت های متعددی آغاز کرد. در روزی که این دستیار هوشمند به دست خریداران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رسید، هیچ کدام از قابلیت های تشخیص صدایش فعال نبودند بلکه مدتی بعد و با ارائه یک آپدیت به آن اضافه شدند.

اما همین قابلیت تشخیص صدا نیز برای مدتی در انحصار کاربران کشور زادگاه سامسونگ یعنی کره جنوبی قرار داشت، و کاربران آمریکایی بیشتر از یک ماه صبر کردند تا بتوانند از تمامی امکانات دستیار بیکسبی استفاده کنند.

در حال حاضر به جز دو کشور کره جنوبی و آمریکا، بیکسبی در هیچ کشور دیگری منتشر نشده و بسیاری در سراسر دنیا بی صبرانه منتظر آنند که امکانات منحصر به فرد به این دستیار هوشمند را تجربه کنند. خبر خوب این که ظاهرا با انتشار جهانی Bixby Voice فاصله چندان زیادی نداریم.

خبر انتشار جهانی بیکسبی از منبع کاملا مطمئنی بدست آمده است: فهرست تغییرات آخرین نسخه از اپلیکیشن Contacts سامسونگ. با مراجعه به صفحه مخصوص این اپلیکیشن در فروشگاه سامسونگ می توانید در فهرست تغییرات اخیر اپلیکیشن عبارت “Bixby English global launching” را مشاهده کنید.

این جمله می تواند دو معنا داشته باشد: یا این توضیحات به طور اشتباهی به فهرست تغییرات Contacts اضافه شده یا این که به زودی شاهد انتشار جهانی دستیار بیکسبی خواهیم بود.

سامسونگ هنوز نسبت به این موضوع واکنشی رسمی نشان نداده است. اما اگر این خبر صحت داشته باشد، باید ببینیم که دستیار بیکسبی در تشخیص لهجه های مختلف انگلیسی مردم سراسر دنیا چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *