جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرعت و برد بلوتوٍث افزایش خواهد یافت

تکنولوژی بلوتوث طی سال های گذشته به یکی از کاربردی ترین فناوری های موجود در زندگی ما بدل گشته و حالا کمپانی توسعه دهنده آن، Bluetooth SIG قصد دارد تا سال آینده، تکنولوژی خود را دو برابر سریع تر و بهتر از گذشته کند.

سرعت و برد بلوتوٍث افزایش خواهد یافت

Bluetooth SIG نقشه راه خود را برای سال 2016 اعلام کرد که مهم ترین آن (حداقل برای مصرف کنندگان)، بهبود 100 درصدی سرعت، به نسبت استانداردهای امروز است. در حالی که سرعت افزایش می یابد، مصرف انرژی نیز ثابت باقی خواهد ماند.

شبکه توری نیز یکی دیگر از فعالیت های پیش رو این سازمان خواهد بود. SIG در نظر دارد تا با اتصال دیجیتالی دستگاه ها به یکدیگر، فضای بزرگ تری را تحت پوشش خود قرار دهد. جالب است بدانید که درون شرکت، قسمت جدیدی تحت عنوان Bluetooth Smart Mesh Working Group آغاز به فعالیت کرده و تمام مسائل شبکه توری را تحت مدیریت خود گرفته است.

مسئله مهم بعدی، افزایش برد و محدوده استفاده از تکنولوژی بلوتوث است. طبق وعده Bluetooth SIG، تا سال آینده، برد تکنولوژی 4 برابر خواهد شد. برای مصرف کنندگان عادی، این ارقام به معنای سرعت بیشتر و عملکرد بهتر هستند اما برای شرکت های بزرگ، فراگیرتر شدن بلوتوث و شبکه توری می تواند به مفهوم ارتباطات سریع تر درون سازمانی باشد.

منبع:TheNextWeb

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *