جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکرین شات از اسنشال فون : نوار وضعیت عجیب آن

اولین اسکرین شات از اسنشال فون (Essential Phone) اخیرا منتشر شده است. بر اساس آن، بهتر در جریان ظاهر رابط کاربری اسنشال فون قرار می‌گیریم.

 

از مدت‌ها قبل در جریان زمان عرضه اسنشال فون قرار گرفته‌ایم. علاوه بر داشتن ظاهری بسیار خاص و کاملا متفاوت با دیگر دستگاه‌ها، مهمترین ویژگی این گوشی موبایل به دوش کشیدن نام اندی رابین به عنوان خالق اندروید است. در بالاترین قسمت پنل جلویی دستگاه هیچ حاشیه‌ای وجود نداشته و نمایشگر تا انتها ادامه پیدا کرده است است. نکته جالب دیگر، دوربین سلفی است که دقیقا در وسط بالاترین بخش صفحه نمایش قرار دارد. این سبک طراحی سبب شده کاربران زیادی درباره زیبایی ظاهری دستگاه به شک بیفتند.
کاربران به اندازه‌ای درگیر ظاهر نمایشگر عجیب و غریب این گوشی موبایل شده‌اند که در نظر گرفتن تاثیر این سبک از طراحی بر روی رابط کاربری را فراموش کرده‌اند. داشتن یک حفره تقریبا بزرگ (دوربین سلفی) در بالاترین بخش نمایشگر ایده جالبی به نظر نمی‌رسد، به همین دلیل دستگاه برای جبران آن، نوار وضعیت (نوتیفیکیشن بار) را بیش از اندازه بزرگ کرده است.

از آنجایی که نمایشگر این گوشی موبایل همچون گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 دارای یک نسبت ابعاد تصویر عجیب بوده و لاغر اندام و دراز طراحی شده است، به نظر می‌رسد داشتن یک استاتوس بار بلند آن‌چنان مشکل بزرگی نباشد، اما جدیدترین اسکرین شات از اسنشال فون نشان می‌دهد حداقل اسکرین شات‌های گرفته شده از نمایشگر این دستگاه کمی زشت هستند!

این اسکرین شات از اسنشال فون توسط مسئول فروش شرکت، چندی پیش در توییتر منتشر شد. نوار وضعیت رابط کاربری حدود 160 پیکسل ارتفاع دارد که در مقایسه با سایر دستگاه‌ها بسیار زیاد است.

سایر نکات اولین اسکرین شات از اسنشال فون

از این اسکرین شات نکات دیگری نیز استخراج می‌شوند. به عنوان نمونه، دکمه هوم یک دایره دیگر نیز در اطراف خود دارد و به همین دلیل کمی شبیه به این دکمه در گوشی موبایل گوگل پیکسل به نظر می‌رسد. قرار شده این محصول به یک دستیار مجازی جدید مجهز شود، پس با نگه داشتن این دکمه خبری از فراخوانی گوگل اسیستنت نخواهد بود.
اگرچه نسبت ابعاد تصویر اسکرین شات بالا با نسبت تصویر 19:10 نمایشگر اسنشال فون مطابقت دارد، اما تصویر اورجینال ارسال شده در توییتر این‌چنین دراز و لاغر اندام نبود که می‌توان آن را یک باگ در توییتر عنوان کرد.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *