جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استخدام راننده در گوگل

گوگل از تصمیم خود برای استخدام رانندگان بومی ایالت آریزونای آمریکا به منظور تست خودروهای بدون راننده این کمپانی خبر داد.

استخدام راننده در گوگل

کمپانی گوگل از سال 2009 طرح آزمایشی استفاده از اتومبیل های بدون راننده خود را در برخی ایالت های کشور آمریکا آغاز کرده و اکنون قصد دارد تا به منظور گسترش فعالیت های خود و همچنین گرفتن تاییدیه های لازم از سوی مراکز مربوطه، رانندگانی را از ایالت آریزونای این کشور پشت فرمان اتومبیل های خودران خود بنشاند.

بر اساس این طرح، یک قرارداد 12 الی 24 ماهه با این افراد منعقد خواهد شد و میزان حقوق آن ها نیز به صورت ساعتی و به ازای هر ساعت 20 دلار خواهد بود. گفته می شود که رانندگان می توانند حدود 6 تا 8 ساعت در روز را پشت فرمان این خودروها بنشینند.

 

اما شاید این سوال را از خود پرسیده اید که آیا این افراد تنها می بایست رانندگی کنند یا وظایف دیگری نیز به آن ها محول شده است؟ در جواب باید بگوییم که شرکت گوگل به رانندگان اعلام کرده است که می بایست نکات و هر آن چه که در حین رانندگی با آن برخورد می کنند را با مهندسان گوگل در ارتباط بگذارند تا این اشکالات و بازخوردها در کمترین زمان ممکن برطرف و موجب ارتقای عملکرد این اتومبیل ها شود.

 

گفته می شود که یکی از شروط لازم برای رانندگی با خودروهای گوگل، قابلیت تایپ با سرعت 40 کلمه در دقیقه است و همچنین، این افراد می بایست در طول این دوره، از تمامی اطلاعات و آن چه که میان آن ها و مهندسان گوگل رد و بدل می شود به عنوان اطلاعاتی محرمانه محافظت کنند.

 

برایان تورچلینی، مدیر طرح آزمایش خودروهای بدون راننده گوگل در این خصوص عنوان می کند افرادی که در این دوره استخدام می شوند، نقشی جدید را در پشت فرمان یک خودرو ایفا خواهند کرد و ما به دنبال جذب افراد خاص نیستیم و هر فردی و با هر زمینه شغلی می تواند پشت خودروهای ما بنشیند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *