جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت : ادغام قابلیت های بیکسبی با شبکه اجتماعی لینکدین

کمپانی مایکروسافت به عنوان مالک لینکدین، به تازگی از ادغام دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با شبکه اجتماعی حرفه ای خود خبر داده و اعلام کرده این همکاری، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران صورت گرفته است.

با همگام سازی جدید، کاربران موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (که در حال حاضر تنها دستگاه های مجهز به بیکسبی هستند) پیش از جلسات کاری، اطلاعاتی را درباره شرکت کنندگان در جلسه از قبیل ارتباطات مشترک و پیشینه فعالیت ها دریافت کرده و با دید بهتری وارد مذاکره خواهند شد.

با سوایپ به راست در بیکسبی به تقویم لینکدین دسترسی خواهید یافت
علاوه بر این پس از برقراری ارتباط میان دستیار هوشمند و حساب کاربری لینکدین، کاربران می توانند با سوایپ به راست در اپلیکیشن بیکسبی، تقویم لینکدین را برای اطلاع از قرار ملاقات های خود مشاهده کرده و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن، از جدیدترین اخبار و اطلاعات حرفه ای آگاه شوند.

همچنین لازم به اشاره است که حالا بیکسبی، فهرستی از افرادی که پیش از این به صورت حضوری ملاقات کرده اید را نیز تهیه کرده، و برای تسهیل ارتباط و ارسال پیام از آن استفاده می کند.

گفتنی است شبکه اجتماعی لینکدین پیش از این با کورتانا و سیری نیز همکاری کرده که در کورتانا، برای نمایش اطلاعات نیازی به نصب اپلیکیشن شبکه اجتماعی نیست و عملکردهای محدودی در اختیار کاربر قرار می گیرد، و ارتباط لینکدین با سیری نیز به ارسال پیام از طریق فرمان های صوتی خلاصه می شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *