جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیپد پروهای جدید در بهار 2017 می آیند

در حالی که فصل پاییز موعد همه ساله رونمایی اپل از گوشی‌های آیفون، نرم‌افزارها و ساعت‌های هوشمند جدید می‌باشد، اما این شرکت در فصل بهار نیز بیشتر به ارائه به‌روزرسانی‌های خط تولید آیپد پرداخته است. این طور که به نظر می‌رسد در بهار سال 2017 میلادی هم قرار است این سنت همچنان پابرجا باشد و نکته جالب این که گفته شده سه مدل جدید از آیپد پرو برای سال آینده میلادی در نظر گرفته شده است و این مدل‌ها، دو اندازه جدید را به خط تولید آیپد پرو اضافه خواهند کرد.

آیپد پروهای جدید در بهار 2017

جدیدترین شایعات منتشر شده حکایت از این دارند که در بهار 2017 یک نسخه جدید از آیپد پرو 12.9 اینچی اصلی به همراه یک آیپد مینی جدید (که در سری آیپد پرو تازگی دارد) عرضه خواهد شد. اما نکته عجیب این که گفته شده اندازه صفحه نمایش مدل استاندارد آیپد پرو این بار از 9.7 اینچ به 10.1 اینچ ارتقاء خواهد یافت. با وجود اینکه باور این مسئله سخت است و هیچ دلیلی برای تغییر اندازه صفحه نمایش آیپد پرو استاندارد توسط اپل نمی‌توان یافت، اما شاید این شرکت با کم کردن اندازه حاشیه این محصول توانسته باشد صفحه نمایش بزرگ‌تری برای آن در نظر بگیرد.

در کل انتظار می‌رود که آیپد پروهای سال آینده از اسپیکر و میکروفون Quad، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و تکنولوژی صفحه نمایش True Tone برخوردار باشند. همچنین گفته شده که احتمالاً اپل در حال کار بر روی افزونه صفحه کلید هوشمند برای هر کدام از مدل‌های مختلف آیپد پرو می‌باشد.

هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی برای این آیپدهای جدید اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد در ماه‌های مارس و آوریل 2017 (اواخر سال 95 و اوایل 96) می‌توانیم شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *