جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفون 6s محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان است

میزان فروش گوشی‌های هوشمند اپل به اندازه سامسونگ نیست اما گوشی‌های آیفون دائماً پر سر و صدا هستند و توانسته‌اند از رقیب خود یعنی گلکسی S سامسونگ پیشی بگیرند. بنابراین، تعجب آور نیست که گوشی آیفون محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان لقب بگیرد.

به گزارش بتانیوز، ScientiaMobile به تازگی اعلام کرده بود گلکسی S7 محبوب‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ در جهان است. حالا امروز اعلام کرده گوشی آیفون 6s محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان است!
اپل گوشی آیفون 6s را نزدیک به دو سال پیش شهریور سال 2015 روانه بازار ساخت، زمانی که کمتر گوشی هوشمندی برای رقابت با آن در بازار وجود داشت. حالا در سه ماهه اول سال 2017 این گوشی توانسته مدل پیشین خود یعنی آیفون 6، را کنار بزند و لقب محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود سازد.

این نتیجه گیری بر اساس تجزیه و تحلیل ترافیک وب دستگاه‌های تلفن همراه به دست آمده و در آن مشخص شده که آیفون 6s حدود هشت درصد از مرور در وب مخصوص گوشی‌های هوشمند جهان را به خود اختصاص داده و این روند همچنان رو به افزایش است.
آیفون 7 بلافاصله در پشت آیفون 6s قرار دارد و دارندگان گوشی آیفون 6 برای داشتن آن به عنوان دستگاه جدید بسیار علاقه نشان داده‌اند. سایت ScientiaMobile می‌گوید «ظرفیت ارتقاء به آیفون 7 و 8 بسیار قابل توجه خواهد بود و این به شرطی است که اپل بتواند مشتریان را حفظ کند.»
طبق جدول معرفی گوشی‌های آیفون اپل، آیفون 6s پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اپل به حساب می‌آید.
با این حال گوشی آیفون 7 نیز توانسته به خوبی گوشی آیفون 5s را پشت سر بگذارد که این نشان می‌دهد آیفون 7 نسبت به آیفون 6s از عملکرد بهتری برخوردار است و در حال حاضر آیفون 7 آخرین (و بهترین) گوشی اپل موجود در بازار است.

منبع : هم رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *