جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفون ۸ زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه می‌شود

در میان شایعات بسیاری که درباره عرضه آیفون ۸ به بازار منتشر شده خبرهایی به گوش‌مان رسید که احتمالا جدیدترین گوشی شرکت اپل قرار است در اواسط ماه‌های مهر یا آبان به بازار عرضه شود. حال یک خبر جدید این شایعات را رد کرده و ظاهرا باید منتظر عرضه آیفون در اواخر شهریور و اوایل مهرماه باشیم.

آیفون ۸ زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه می‌شود

طبق اخبار جدید شرکت فاکس‌کان از تولیدکننده‌هایی که در ساخت آیفون با اپل همکاری گسترده‌ای دارد نیروهایی جدیدی را برای تولید آیفون ۸ آماده کار کرده است و ظاهرا تولید آیفون جدید به زودی آغاز خواهد شد. بر این اساس تولید آیفون در اوایل و اواسط تابستان آغاز خواهد شد تا مثل همیشه در شهریور ماه شاهد معرفی این گوشی باشیم.

طبق آنچه تا امروز می‌دانیم آیفون ۸ یک صفحه‌‎نمایش ۵٫۱۵ اینچی دارد و حسگر اثر انگشت آن هم در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده. با این حال گفته می‌شود اگر اپل نتواند در زمان مقرر تکنولوژی لازم برای این کار را فراهم کند از یک برنامه دیگر پیروی می‌کند و طبق آن برنامه حسگر به پشت گوشی منتقل خواهد شد. به هر حال در هفته‌های آینده شاهد به بیرون درز کردن شایعات بیشتری درباره آیفون ۸ خواهیم بود که احتمالا به ابهام‌های فعلی پاسخ خواهند داد.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *